Cysten ik weet het niet meer

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by visitor, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visitor

visitor Actief lid

Jul 31, 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het niet meer. Ik heb cysten in mijn eierstokken en heb daarvoor clomid voorgeschreven gekregen. Ik heb mijn 1e ronde al gehad en kan op mijn tempratuurkaart geen eisprong vinden? Is dit normaal?

En zijn er mogelijk ook nog andere natuurlijke middelen die ik kan gebruiken ter bestrijding van cysten?

Ik heb een chynogologe maar die is niet echt hulpzaam met haar antwoorden. Ik heb in ieder geval een afspraak om HSG te doen. Zal dat helpen?

Liefs,
    visitor

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    bij mij gingen de cystes na clomid niet weg, en ook ik had geen eisprong. Uiteindelijk zijn ze via een laparascopie verwijderd. En zijn we begonnen met ivif.

bij veel meiden helpt clomid wel hiervoor. Ik denk dat je gewoon moet vragen aan je gyn over het hoe en wat en welk plan van aanpak ze willen doen.

Zol blijf je ook maar zitten, zonder dat je weet hoe en wat.

Succes.

Groetjes
    Elvira

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het kan gebeuren dat je met clomid geen eisprong krijgt. Ik kreeg met clomid ook steeds cystes en toen moest ik pregnyl prikken om de eiblaasjes op tijd te laten springen zodat het geen cystes werden. Ook dat ging niet altijd goed hoor. Ik liep erg te rommelen met de clomid, ben blij dat ik nu mag spuiten. Nu gaan het wel goed allemaal.

HSG zal niet helpen voor de cystes, dat dacht ik eerst ook. Dat is alleen maar om te kijken of je eileiders wel goed doorgankelijk zijn. Opzich wel erg fijn om te weten.

Suc6 meid.

Share This Page