Clomid en acupunctuur?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jojoba27, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Sinds januari 2008 zit ik helaas in de mmm ivm PCOS. April 2008 ben ik begonnen met mijn eerste kuur Clomid 50 mg, deze heb ik in totaal 3 keer geslikt tot het niet meer werkte, daarna opgehoogd naar 100 mg, na 2 keer raakte ik eindelijk zwanger. Helaas eindigde dit in een vroege miskraam. Daarna ben ik, zonder clomid, weer zwanger geraakt, maar dit eindigde ook in een miskraam na 8 weken, helaas!
    Daarna hebben ze me maar wat aan laten kloten, omdat ze dachten dat het dan toch weer vanzelf kwam. Er kwam ook uit het bloedonderzoek naar voren dat mijn schildklier wat aan de trage kant was. Hiervoor slik ik nu de laagste dosis Thyrax. Ik heb nu alweer 3 kuren clomid 100 mg en 1 kuur 150 mg er in zitten, maar helaas nog steeds niet zwanger. De laatste kuur van 150 mg slaat helaas niet aan en nu moet ik dus weer een kuurtje Provera. Hierna toch weer verder met 150 mg clomid.

Pfff heel verhaal, maar goed. Ik wil nu eens gaan proberen om acupunctuur te gaan doen. Heeft iemand dit gedaan en zo ja hoe snel was je zwanger, kwam het door de acupunctuur? En was dit in combinatie met clomid?

Liefs Jojoba

Deel Deze Pagina