Ik ben erg benieuwd naar de symptomen die jullie hadden na een terugplaatsing en of jullie daarna zwanger waren! gewoon benieuwd! Wij zijn nu bezig met tweede icsi poging heb ik zit 5 dagen na mijn terugplaatsing. Ik voel natuurlijk vanalles Liefs,
Hoi Yustin, Ik zit nu ook op 5 dagen na terugplaatsing, voel ook van alles, maar heb ook geen idee van de symptomen als je zwanger bent... je hoort vaak dat velen het idee hadden dat ze ongesteld moesten worden, maar het uiteindelijk toch niet werden... We moeten maar gewoon afwachten....
Ho! Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar deze reacties; misschien meer? Ik ben nu trouwens 8 dagen na terugplaatsing.... Groet Mabelle
ben ook benieuwd, hoop vanaf zondag op het wachtbankje te zitten. misschien de meiden van de walwisclub vragen?
Hee meiden, Hier dan iemand die zwanger is geworden na terugplaatsing van ICSI 1. Moet even goed terugdenken want sommige kleine dingen zal ik wel niet meer zo goed weten. Dag van terugplaatsing en de 2 dagen erna voelde ik een soort lichte krampjes in mn onderbuik. Dit was compleet weg op dag 3 na terugplaatsing! Op dag 5 na terugplaatsing voelde ik echter weer wat steekjes en daarna echt helemaal niks meer in mijn onderbuik. Hoopte al dat dag 5 na terugplaatsing dus de innestelingsdag zou zijn gezien die ene dag met steekjes en dat zou natuurlijk best kunnen. Qua borsten...tja...die waren wel wat gevoelig, net als wanneer ik ongesteld zou moeten worden en dat werd op een gegeven moment wel wat minder (om later, nadat ik wist zwanger te zijn) in volle hevigheid terug te komen. Ik heb zelf niet het gevoel gehad ongesteld te worden want ik heb dat gevoel sowieso niet, tenminste niet in mijn onderbuik. Moet er wel bij zeggen dat ik gewoon heb gesport na de terugplaatsing (hockey en volleybal, en bij volleybal uiteraard niet duiken) dus mocht iemand zich daar druk over maken, nergens voor nodig! Hoop dat jullie hier iets aan hebben...maar ja, het probleem is en blijft natuurlijk dat het bij iedereen anders is. Ik hoop dat jullie een mooi eindresultaat hebben van de behandeling! Liefs Suus PS. Oh enne, ik had al een positieve zwangerschapstest CB digitaal in mn handen op dag 10 na terugplaatsing (en die was op dag 8 negatief en op dag 9 verscheen er met een normale CB pas na enkele uren een heel licht vaag streepje). Wellicht ook fijn om te weten? Had 10.000 IE Pregnyl gespoten 36 uur voor de punctie...
Ik had niet echt veel symtomen voor mn zwangerschaps test, alleen mn borsten waren groter geworden Mijn symtomen kwamen pas na mn positive test, maar dit kwam waarschijnlijk doordat ik bij mijn zwangerschaps test pas 3wkn zwanger was....... Bij ons heeft de innestelling toen pas goed gepakt dus kon ik ook niet echt symtomen hebben. Ik hoop dat jullie nog meer reacties hier op krijgen
Ik zit nu op dag 10 na de terugplaatsing en heb af en toe wat buik krampjes. Niet constant maar met vlagen. Iemand die toch zwanger geworden is die dat ook had?