start clomid en positief testen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door querida2, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. querida2

querida2 Lid

14 sep 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik lees hier ook al een tijdje mee en heb me nu eindelijk geregistreerd. Zit namelijk met een ongerust (opgewonden) gevoel...
    Na meer dan twee jaar proberen ben ik vorige week (precies een week geleden) begonnen met het innemen van clomid. Op maandag heb ik mijn eerste echo ivm het opvolgen van de follikel. Omdat mijn vriend antistoffen aanmaakt gaan we ook starten met kunstmatige inseminatie.
    Nu ben ik vorige week begonnen met het innemen van clomid (50mg, 2 pilletjes per dag). Zojuist wou ik me omkleden en zag ik precies een druppeltje melk uit mijn tepel komen???
    Ik heb dan meteen een zwangerschapstest gedaan en die blijkt heel positief..... Super dus, maar... ik geloof er dus helemaal niets van. Heb namelijk vijf dagen lang mijn regels gehad (niet een beetje maar even fel als anders) en heb dus vijf dagen clomid genomen. Zou het kunnen dat de clomid deze test beinvloedt? En wat als ik wel zwanger zou zijn en ik heb vijf dagen clomid ingenomen, wijst dit dan op misvormingen of een miskraam of moet dit niet persé???
    Ik bel morgenvroeg zowiezo meteen naar het ziekenhuis maar misschien zijn er vrouwen onder jullie die hier reeds ervaringen mee hebben.

Sorry voor het plots zwaar binnenvallen in dit forum....

groetjes!

2. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    he,

hoe gaat het vandaag? lijkt me sterk dat puregon positief laat testen!

ik hoop gewoon dat je zwanger ben

3. querida2

querida2 Lid

14 sep 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

In heb ondertussen al vier verschillende testen gedaan en die zeggen allemaal hetzelfde : zwanger (2-3 weken sinds de bevruchting). Toch geloof ik het helemaal niet want vanwaar kwamen dan mijn regels? In het ziekenhuis zeggen ze dat ik me geen zorgen moet maken wat betreft het innemen van die clomid. Buiten de clomid heb ik nog niets anders genomen (dus nog geen pregnyl). Morgen moet ik bloed gaan laten trekken en maandag had ik zowiezo een afspraak om te zien of er een follikel groeit. Dan kunnen ze me meteen meer vertellen en heb ik zowiezo een echo.
    Ik vind het heel spannend maar voel me toch ongerust...

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Allereerst wil ik je feliciteren met je zwangerschap! :D Ik snap dat je het een beetje vreemd vind zo ineens en nog wel nadat je dacht dat je ongi bent geweest, maar die test geeft echt niet zomaar 2-3 weken aan. Het gebrut wel vaker dat vrouwen nog ongi worden in het begin van de zwangerschap, dit kan zelfs nog een paar maanden zo door gaan en hoeft niets te betekenen. Verder zou ik me niet te ongerust makne over de clomid, wanneer de artsen zeggen dat dit geen kwaad kan. Hopelijk wordt je snel gerustgesteld met een mooie echo! Succes!!

5. querida2

querida2 Lid

14 sep 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.
    Ik kom net terug van het ziekenhuis waar ze een vaginale echo hebben genomen. Oorspronkelijk diende die afspraak om te zien of er al een follikel aan het rijpen was, maar.... ik blijk nu wel degelijk vijf weken zwanger!
    Kan het amper geloven en blijf bang afwachten naar de volgende echo over twee weken. Maar toch... en dat ondanks mijn regels, de clomid en een korte bloeding op zaterdagavond....

Deel Deze Pagina