Hoi hoi, Ik ben gisteren begonnen met Clomid 2 tabletjes per dag. Nu heb ik alleen zo'n apart gevoel in buik. Wie heeft dit ook of andere bijwerkingen??
hoi minou, ik heb bij 50mg alleen last gehad van opvliegers, maar nu met 100 mg had ik last van: misselijkheid, hoofdpijn, opvliegers, buikpijn en heeeeel moe.... naar mijn weten kan dat per cyclus dus heel erg verschillen.. ik hoop voor jou dat de clomid snel zijn werk doet! liefs elfje
Hoi Minou, Ik ben nu bezig met de tweede rond Clomid 50 mg en heb eigenlijk tot nu toe geen bijwerkingen gehad. Wel moet ik de laatste tijd heel vaak plassen, ik weet niet of dat het toeval is of dat het door de Clomid komt??? Groetjes, Fleur
Ik ga nu voor de 4de maand beginnen met Clomid 2 x 50 mg p/d. Ik heb ook (behoorlijk) last van bijwerkingen.. Vooral emotioneel.. Vaker plassen hoort er inderdaad ook bij,zo staat in de bijsluiter. Groetjes,Alida
Hoi Allemaal, Ik moet zaterdag naar ziekenhuis om te kijken of er eiblaasjes gegroeid zijn. Afwachten dus. Groetjes Minou
Hoi Minou, Spannend hoor! Ik moet vanavond m'n laatste pilletje Clomid nemen en moet as vrijdag (cyclusdag 11) naar de gyn om te kijken of er een eiblaasje zit. Iedere keer weer spannend he. Voor mij is het dan de tweede keer dus ben benieuwd of er weer iets gaat groeien... Groetjes, Fleur
Hoi Fleur, Slik jij die Clomid voor een iui behandeling?? Ik wel .Ik vind het idd erg spannend allemaal. Groetjes Minou
Hoi Minou, Nee het is voor mij niet voor een IUI behandeling. Voor mij is dit de tweede rond Clomid 1 x 50 mg per dag. Bij de eerste cyclus groeide er een eiblaasje, ik heb bloed laten prikken dat allemaal goed was en we hebben een samenlevingstest gehad wat ook allemaal oke was dus eerst maar eens alleen met Clomid proberen... Ik had wel een korte cyclus van 25 dagen de eerste ronde dus vrijdag maar eens vragen of dan alles wel goed is gegaan??? Succes zaterdag! Groetjes, Fleur
He Minou, Toevallig dat jij dan ook op cyclusdag 11 zit, we houden elkaar op de hoogte, oke? Spannend! Groetjes, Fleur
Hoi Fleur, Jij ook succes vrijdag. Ik hou je op de hoogte.Ik denk dat ik volgende week mijn eerste iui heb??? Eerst zaterdag maar ff afwachten. Groetjes Minou