Hoi allemaal , Ik hoop dat jullie me kunnen helpen . Ik slik nu voor de 3e ronde Clomid. In ronde 1 kreeg ik mijn regels op dag 31 (maar mijn ei was ook al laat In ronde 2 kreeg ik mijn regels op dag 28 (ik denk dat mijn ei op dag 18 kwam) In ronde 3 heb ik mijn ei gekregen op dag 16 en inmiddels zit ik nu op dag 32 en heb ik nog steeds niet mijn regels. En mijn tempratuur is ook enorm hoog. Ik zit op NOD dag 16. Mijn vraag is kan ik nog alsnog mijn regels krijgen met het gebruik van Clomid? Kan het per maand verschillen ? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat mijn regels op dag 28 zouden zijn omdat mijn ei sprong op dag 16. En als je clomid slikt kan het toch niet langer duren omdat je cyclus toch regelmatig wordt? Of ben ik waarschijnlijk zwanger? Dit is trouwens mijn cyclus kaart Liefs, Visitor
Heb je al getest? Zou ik maar eens snel gaan doen. Ik word nu meestal ongeveer 10 dagen na mn eisprong ongesteld met clomid. Mijn cyclus is iets korter geworden dan voor de clomid.
Nee ik heb nog niet getest volgens FF kan ik pas testen op 16 AUG. Ik had ook verwacht dat mijn cylus korter zou worden. Spannend . Ik durf niet te veel hopen straks wordt het een teleurstelling. Alletwee bedankt voor jullie snelle reactie Liefs, Visitor
Ik ben sinds de Clomid erg regelmatig, 2x 5 dagen te laat geweest. De eerste keer was ik zwanger, de 2e keer niet. Maar lekker proberen te testen joh, wie weet is er al wat te zien! Succes!