Wie heeft er wel eens tijdens verplichte rust toch hormooninjecties gespoten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nina Sanders, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zie titel. Ik zou het sowieso echt NIET doen maar het schiet wel eens door m'n hoofd. Wat erg :) Ik heb over 2 weken weer een afspraak en als alles dan rustig is mag ik weer starten met Menopur (moest stoppen wegens 4 (!) follikels). Iemand wel eens stiekem tussendoor toch een injectie gezet? Zo ja, waarom en had het consequenties?

2. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    In juli had ik een verplichte rust maand omdat het ziekenhuis in juli geen behandelingen deed. Had nog gonal f over en overwoog serieus om wel te spuiten. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik maar voor een paar dagen over had en ik bang was voor het veroorzaken van eventuele cystes.

3. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nee nooit overwogen, ik was erg gevoelig voor overstimulatie en zonder controle vliegt dat zo uit de bocht. Voor je het weet ben je weer 2 maanden verder met cystes.

Ook zonder gevoeligheid voor overstimulatie zou ik het niet doen, een pauze voelt misschien even als het einde van de wereld maar mijn verplichte pauzes waren juist heerlijk!

Deel Deze Pagina