Clomid en dan afvallen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Papallona, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

Apr 9, 2016
    1,029
    247
    63
    Female
    Hee hallo dames,
    Ik begin komende maand met IUI en hierbij ga ik clomid slikken. De eerste 3 maanden is dit "maar" 50mg. Toch hoor ik vaak dat het dan lasti is om af te vallen? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Het is misschien lastiger, maar zeker wel te doen! Maar ik zou niet op een streng dieet gaan, in geval van zwangerschap is dat niet een aanrader. Succes met alles!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Wil of moet je per se afvallen? Tijdens het zwanger worden wordt dit meestal - zoals je zelf wellicht ook weet - vaak afgeraden.

Maar denk dat het zeker wel kan. Lastiger misschien omdat je door de hormonen wat minder goed in je vel zit (ik krijg er enorme honger door).

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

Apr 9, 2016
    1,029
    247
    63
    Female
    Ik hoef niet af te vallen van de gyn. Weeg 79 kilo en ben 1,70. Vendu's wel wat te zwaar. Ik ben nu bezig met gezond eten en sporten. Doe geen streng dieet inderdaad. Wil gewoon gezond leven maar vroeg me af of ik dan wel zou afvallen icm clomid. Een paar kilo zou erg dijn zijn.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou mij niet focussen op afvallen an sich, maar gewoon gezond blijven eten en bewegen. Clomid kán vervelende bijwerkingen hebben maar het hoeft niet.

Share This Page