Goedemorgen dames, zoals de titel al zegt ; ik ben 1 dag overtijd, positieve ovulatie test ( wou nog geen zwangerschapstestje doen, hihi ) maar nu lichte krampen vooral bij m'n liezen... Word echt een beetje gek van mezelf Help?? Zou het dan toch misschien kunnen betekenen dat m'n ongesteldheid er aan komt?
Mee eens! Een posi ovu test, wil nog wel eens een zwangerschap betekenen.. maar t is natuurlijk geen zwtest! Suc6!
Hier betekende een positieve ovu test destijds een zwangerschap! Als je echt eerlijk naar je gevoel luisterd weet je diep van binnen het antwoord al. De keren dat ik zwanger was en het diep van binnen wist en voelde was ik ook zenuwachtig voor de test, omdat je dan een teleurstelling moeilijker kan verwerken terwijl je er zelf diep van binnen overtuigd bent zwanger te zijn. Ik was dus die keren ook echt zwanger en ook zenuwachtiger dan anders voor de test.(het gevoel van, ben toch niet gek, voel het echt! En dan zenuwachtig zijn omdat de test misschien nega aangeeft.) Dus z.s.m testen, het is zoals als het is......vandaag en morgen ook nog....
Teleurstelling is natuurlijk nooit leuk, maar ik kan me voorstellen dat de onzekerheid nu ook killing is. Dus wanneer je klaar bent met werk toch maar even een testje doen... Ik zal in ieder geval voor je duimen!!
Spannend als je ook al een positieve ovulatie test hebt gehad... Succes met testen!! Zal voor je duimen.
Ik neem aan dat je plassen bedoelt? Je moet zorgen dat je urine een beetje geconcentreerder is voor een goede test.
Ik heb alleen maar menstruatiekrampjes gevoeld de eerste weken, verder geen klachten gehad tot week 6 En mijn ovulatietest was ook positief op nod, spannend Ja, 3 uurtjes niet naar toilet niets meer drinken en dan testen, succes