Wie heeft er deze week ook eisprong??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chico, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    spannend!!!

als het goed is heb ik vrijdag mijn eisprong..
    wie heeft er nog meer deze week haar eisprong?? zijn jullie ook zo benieuwd of het deze ronde gaat lukken??
    en daarna maar op je lichaam letten of er misschien symptonen zijn.. dat zijn voor mij echt 2 weken om gek van te worden!! kennen jullie dit?

succes in ieder geval!

liefs chico

2. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    volgens ovu test en internet had ik me eisprong vandaag denk m ook te voelen buikpijn meer dan bij wanneer ik ongi moet worden pff wel geklust dus het is duimen en afwachten en dat vind ik nog bijna het ergste zwangerschapstesten liggen ook al klaar maar het lijkt dan een eeuwigheid te duren vind ik groetjes en succes ik duim voor je

3. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi,

Ik heb als het goed is ook over 3 dagen mijn eisprong dus, vrijdag!
    Druk klussen dus!

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb als het goed is vrijdag mijn eisprong
    hopelijk voel ik hem dit keer
    heb er nog nooit op gelet maar ga ik nu wel doen :)

5. Jasmijn21

Jasmijn21 Lid

15 jun 2011
    16
    0
    0
    Ik heb deze week ook m'n eisprong. 2x cyclus gehad van 26 dagen de laatste keer 28 dagen. Dus morgen of overmorgen verwacht ik m'n eisprong. Gister geklust en morgen nog maar een keer en dan hopen dat het raak is!

Succes allemaal :)

6. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hee ladies,

ik heb als t goed is donderdag mijn eisprong!
    ik wil eigenlijk het liefst iedere dag klussen, maar t is beter om dat om de dag te doen toch?? maar ik ben bang dat ik dan net te laat ben op 1 of andere manierr! iedere dag klussen kan toch ook??

xx

7. Ik denk zondag/maandag, maar weet het niet zeker.. Want moet nog even kijken of mijn cyclus word zoals altijd!
    Heb vorige week maandag mijn spiraal verwijderd en ben al flink ongesteld geweest.

8. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    hi liefde88,

elke dag is niet verstandig, dan verminderd de kwaliteit van het zaad. aangezien zaad sowieso 48 uur leven en een eicel 24 uur, is het ook niet nodig dagelijks te doen. klus je om de dag voor je eisprong, dan ben je niet te laat. de dag voor je eisprong zou je het vruchtbaarst zijn, dus die datum aanhouden.

idd, die twee weken na de eisprong gaan zoooo laaaaangzaaaaaam!! en ik maak mezelf dan ook helemaal gek, ik denk van alles te voelen!! slopend! houden we elkaar op de hoogte?!?:)

9. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    hier ook eisprong die eraan komt. zitten nu in ronde 7, zou het dit keer wel raak zijn? vandaag nog aan de bak geweest, want knal ovutest en morgen, overmorgen en de dag erna ook nog maar eens hihi!

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Zou wel leuk zijn elkaar op de hoogte te houden leven toch met elkaar mee duimen maar voor iedereen die ermee bezig is xxx:)

11. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    ja leuk om elkaar op de hoogte te houden.

ik had vandaag overigens een enorm opgeblazen gevoel en enorme steken in mn buik.. misschien dat de eisprong 2 dagen eerder heeft plaatsgevonden?? hmm... morgen toch voor de zekerheid maar klussen!!

hoest bij jullie??

12. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hallo!
    ook ik heb een eisprong deze week. zeer waarschijnlijk morgen.
    mijn 1e cyclus duurde 106 dagen. daarna kreeg ik op dag 47 van mij vorige cyclus een eisprong en was ik zwanger! helaas is dit misgegaan met 5w2d. de gynaecoloog zei dat het een poosje kon duren voor ik weer ongesteld zou worden.

ik had deze week ovulatietesten gekocht en gisteren was hij nog negatief. maar vandaag een knaltest! het teststreepje was donderder als de controlestreep. dus ik denk dat ie morgen komt. en dat al op dag 25!! mooi mooi mooi!

heel veel succes allemaal met wachten!

13. Chico

Chico Actief lid

1 aug 2008
    184
    0
    0
    jee roeska 123, wat een verschrikkelijke cyclus heb je!
    hoe weet je dan wanneer je met de ovulatietesten moet beginnen?
    ik hoop dat het snel raak is!!

14. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Hoi dames

ik krijg als get goed is zondag of maandag m'n eisprong
    wij gaan voor ons eerste kindje we zijn 18 juni getrouwd ben al bijna jaar gestopt met de pil
    we zijn zo benieuwd hoe en wat het gaat had vanochtend al ovulatietesten gedaan niks tezien nog
    nu zaterdag maar weer ook weer 's ochtends gaan morgenavond alvast wel klussen:d leuk als we mekaar een beetje kunnen volgen spannend
    succes meiden

liefs

15. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo meiden,

Wat leuk om zo van iedereen de verhalen te horen.
    Wij zitten in onze 1ste ronde voor ons 2de kindje. We hebben een dochter van bijna 2 en kijken uit naar een broertje of zusje voor haar.

Dinsdag had ik een positieve ovulatie test. We hebben die avond dan ook geklust. Gisteren weer een positieve test en gister avond vreselijke buikpijn links onder. Voor de zekerheid toch nog even gaan klussen:)

Nu is het afwachten... Ook al zit ik pas in ronde 1, ik hoop zo dat het raak is... Als je die stap eenmaal neemt ga je er ook 100 procent voor.

Wij gaan volgende week zaterdag op vakantie. Dat houd in dat ik op vakantie of heel blij kan zijn of ongi wordt... Het liefst om de teleurstelling tegen te gaan test ik zaterdag voor dat we weg gaan, maar dat zal wel te vroeg zijn denken jullie ook niet?

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik gister de eisprong gehad. Mijn ovutesten zijn steeds net positief/net negatief...dus ik heb geen idee. Vanavond weer een test doen en kijken of het meer positief of meer negatief wordt. Kan er nog niet echt een touw aan vastknopen :p

Wel al de hele week pijn van het ontpillen. Maar gisteren echt ter hoogte van de eierstokken van die steken aan de linkerkant.

We zullen zien!

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    hallo allemaal!!
    volgens berekeningen zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben, maar volgens mij had ik die gister
    had opeens zeurderig gevoel in mijn onderrug (net als bij mijn menstruatie) en flinke steken links in mijn buik
    we hebben meteen maar even geklust:)
    hopelijk heb ik het goed gevoeld en anders vanavond of morgen nog maar een keer klussen voor de zekerheid :D

misschien leuk om even lijstje nod te maken????

NOD lijstje:
    miffy, ronde 3, 23juli nod

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    NOD + eisprong lijstje:
    miffy, ronde 3,eisprong 7juli?, 23juli nod

heb hem nog even aangevuld
    eisprong erbij leek me ook wel leuk :)

19. Jasmijn21

Jasmijn21 Lid

15 jun 2011
    16
    0
    0
    Hallo allemaal,

Volgens mij heb ik woensdag mijn eisprong gehad, gebruik geen ov testen. Woensdag soort van ongesteldheidskrampen, dus lekker geklust ( en maandag) Gister avond hele moeie zware benen. Vandaag eigenlijk nergens meer lijst van. Dus hopen dat we het goed getimed hebben. Omdat ik de ene keer een cyclus van 26 dagen heb en dan van 28 dagen, valt mijn NOD waarschijnlijk op 20 juli. Spannend! Succes allemaal.

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    NOD + eisprong lijstje:
    Naam - ronde - eisprong - NOD
    miffy - ronde 3 - 7 juli? - 23juli
    jasmijn21 - ronde ? - 6 juli - 20 juli
    yupgup - ronde 0/1 - 9 juli? - 22 juli

Ha hoi, ik heb mezelf er maar even bijgezet. Ik gebruik ovulatietesten, gisteren waren ze nog negatief, maar als ik kijk naar vorige maand dan zou de test vandaag positief moeten zijn. En anders schuift-ie een dag of wat op. Temp is ook niet gedaald, vorige maand daalde hij flink op de dag van posi ovutest/eisprong.

Wij zijn niet officieel aan het proberen, starten in september/oktober, maar vriend heeft af en toe een dag dat-ie ineens zonder bescherming wil of de bescherming pas op het laatste moment omdoet (lees: gisteravond ;)). Hij weet niet wat-ie wil. Of wel, maar niet wanneer hij het wil. Volgens mij doe ik wel mee deze maand, alhoewel er natuurlijk maar een heeeeele kleine kans is! Vind het sowieso mooi werk om bij te houden hoe mijn cyclus loopt.

Succes aan alle wel-officieel-gestarte-meiden hahaha!

Deel Deze Pagina