Hoi, Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd of je een eisprong kan plaatsvinden voor de trigger (ovitrelle in mijn geval). Ik heb 2 dagen clomid 150 gehad (cd3 en 4) Daarna tot nu toe 5 dosissen Gonal-F vanaf cd9 Vandaag is cd14. Ik zou vanavond nog een dosis Gonal-F moeten nemen en morgenochtend een FM. De FM op cd9 liet nog geen groeiende follikels zien. Ik heb nu rechts zo nu en dan best ei pijn. Zo begon t in een eerdere cyclus ook. De daadwerkelijke sprong deed nog meer zeer.
Dat zou kunnen maar het is moeilijk te zeggen aangezien je door hormonen ook overal pijn kunt hebben..
Laatste ronde gonal had ik ook ei pijn. Ik naar de FM en verwacht iets moois te zien... niks dus. Tot wel 3 x in die cyclus voor de gek gehouden door de gonal. Ik denk dat het gewoon een bijwerking is..
Ahh, ik wist niet dat je door de hormonen ook pijn kon krijgen die lijkt op eipijn. Naja, dan zie ik t morgen wel.
Bij mij is er wel een keer een eisprong geweest voor ik aan de Pregnyl toekwam.. Het kán altijd, als je niets gebruikt om het tegen te houden.
Ik heb nog geen eisprong gehad. Dus jullie hebben gelijk! De pijn komt van de follikel zelf. Had rechts een follie van 14x15 mm een een BMS van 12mm wow zo dik heb ik hm volgens mij nog nooit gehad. Nu 2 dagen doorspuiten, dan terugkomen op woensdag en hopelijk daarna ovitrelle spuiten.
Van alle 20+ triggerpogingen die ik heb gedaan, is dit één keer voorgekomen toen ik een dag te laat moest triggeren ivm een zondag die ertussen zat. Mn eitjes waren toen ook al dusdanig groot dat ik er een hard hoofd in had dat ze het vol zouden houden en dat bleken ze dus ook niet te doen. Eipijn betekent echter zeker niet altijd een eisprong. De groei zelf doet juist pijn en als je eitje snel groeit hoeft het niet eens heel groot te zijn om pijn te doen. Ik wist juist altijd dat mn eisprong was geweest als de pijn plotseling ineens helemaal over was, in welke rare houding ik ook ging zitten.
Tnx voor je advies! Ik zal er aan denken. Al met al heb ik ook nog maar 2 keer een ei gehad, dus zo goed ken ik de signalen van mn lijf ook nog niet. Beide keren voelde ik de pijn rechts (1 keer zat t ei links. Volgens de arts kon de pijn om meerdere redenen rechts ten uiting komen) En 1 keer ook "eipijn" gehad wat een cyste bleek. Ik blijf gewoon op de signalen letten. Deze keer zou ik het duidelijk moeten kunnen identificeren dankzij de Ovitrelle. Ik ben benieuwd.