clomid en geen cervix slijm???

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissDonna, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Ik slik al maanden clomid. En er is alleen op het begin bloed geprikt om te kijken of het werkte en dat deed het.

Echter heb ik nooit slijm gehad rond mn eisprong. Mn afscheiding veranderde wel. Al eens contact gezocht met mn art die zei neem ovulatietest om te zien wanneer je een eisprong hebt.

Ik word constant afgewimpeld door ze. En nu ben ik er op gaan staan om een afspraak te maken en een echo te laten maken.

Momenteel nog geen eisprong in zicht. Al bijna een week een lichte streep op mn ovu testen maar geen knaller. Zit nu op dag 19 en had allang al een eisprong moeten hebben. Denk dat mn lichaam er niet op reageert, momenteel op de clomid.

Hebben meer meiden/vrouwen dit icm clomid?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik had elke ronde dat slijm (voor de hulp nooit) en nooit een eisprong. De keer dat ik het niet had, kreeg ik toch een eisprong en raakte ik zwanger.

Het slijm kan ook in je lijf blijven. Das lastig als je het klussen wil plannen maar wel geruststellend dat het er dus wel kan zitten :)

(nagevraagd bij fertiliteitsexpert)

3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

Nov 26, 2013
    1,003
    233
    63
    Female
    Dank je wel! Ik ga begin maart weer naar de arts. Eindelijk. .

Ik geef mn lichaam nog 2 weken de tijd om zelf met een eisprong te komen. En anders hoor ik het weer bij de arts hoe en wat

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Hier had (en heb) ik ook altijd weinig slijm gehad, ook met clomid. Mijn eisprong met clomid was meestal pas rond dag 19-20, dus het kan echt nog komen hoor!
    Word je wel ongeveer elke maand ongesteld? Want dan is de kans volgens mij groot dat je gewoon een ei hebt.

[edit] Ik zie in je handtekening dat je met clomid een normale cyclus hebt? Dan zou ik me niet zo'n zorgen maken :)

5. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Nee, ik heb het ook nooit en gebruik al heeeeel lang clomid.

Ik had bij m'n 1e kindje altijd op dag 17 een positieve ovulatietest, maar toen we voor een 2e gingen ineens op dag 19 en daarna nooit weer anders geworden. Ik moet ook zeggen dat ik constant een vage lijn op m'n ovulatietest had en pas op dag 19 knal. Op dag 18 nog geen verschil met vorige dagen. Ik zou sowieso nog even doortesten, met een late eisprong kun je ook zwanger worden toch? ;)

Succes!

Share This Page