In navolging op m'n vorige eigen topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/170072-loutjelou-de-mmm.html Ga ik hier maar weer verder... er is een hoop gebeurd ondertussen. Wij zijn verdergegaan met KID in Dusseldorf en met de 2e IUI-D was het raak!! We waren zo ontzettend gelukkig. Ik ben in m'n leven nog nooit zó gelukkig geweest! Helaas mocht het toch niet zo zijn en heb ik met 5w+3d een miskraam gehad. Inmiddels de echo achter de rug en alles ziet er schoon uit. Dat betekent dat we weer verder mogen. Als alles goed gaat hebben we deze week IUI-D nummertje 3. We willen niet meer wachten, we hebben genoeg gewacht de afgelopen 2 jaar! We kunnen niet wachten tot we dat heerlijke gevoel weer terughebben...
Heeeeel erg veel succes meid! Het is jullie zo gegund, dat je maar snel weer zo gelukkig mag worden! x
Heel veel succes meid Ik hoop echt dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed blijft gaan. Ik duim voor jullie.
heel veel succes meid! ik hoop zo dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan! en dat het dan goed mag blijven gaan! Ik duim voor je! Liefs Ella
Meis heel veel sterkte en succes de komende tijden. Ik denk aan je en duim me rot dat het eens gaat lukken voor ons . KNUFFIE MEE.
Wat een lieve berichtjes, dank jullie wel!!! Ik blijf toch een goed gevoel houden dat m'n ei er dit weekend aan zit te komen (als het maar niet zondag wordt...). Ik ben vanaf vandaag ook weer aan 't werk gegaan. Ging eigenlijk best heel goed, meteen een superdrukke dag in de winkel, maar de tijd gaat dan wel altijd lekker snel! Aan dat gehang heb je ook niks...
Elif geeft Loutje een hele dikke knuffel, gewoon omdat ik je zo lief vind!!! En duimt voor een goed ei dit weekend en een mei beebje
Ja jij een mei beebje en ik had een mei- ei Leuk toch hihihi Elif vind het leuk om loutje blij te maken
heey loutje. ik ga voor je duimen!!!!!! en ik hoop dat je ei snel komt en niet op zondag. succes weer meid
Ik duim ook heel hard dat je eitje snel komt, maar niet zondag natuurlijk En op een mooie mei-beeb uiteraard! Dikke knuffel