MMM en wens voor groot gezin

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kleintjevoorons, Feb 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo Allemaal,

Wij zin net de MMM in gegaan En hebben gehoord dat het ICSI wordt. Vanaf het moment dat wij elkaar kennen willen we al een groot gezin (4 kinderen). Voor mijn gevoel is de kans dat dit ooit gaat gebeuren door de MMM nul geworden. Natuurlijk zijn we nu al heel blij als het er ook maar 1tje gaat worden.

Zijn hier meiden die ontdanks de mmm een groot gezin hebben/ willen?

gr Kleintjevoorons

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hebben helaas nog niet, willen zeker wel. Voor ons hetzelfde verhaal; al heel lang de wens voor een groot gezin, maar nu aangewezen op ICSI.
    Ik moet er vooral maar niet teveel bij nadenken ;)... hoop dat de eerste poging waar we nu mee bezig zijn gaat lukken, en dan zien we daarna wel weer verder.... maar ik vind het idee dat we, al lukt het nu direct, altijd via het ziekenhuis zwanger zullen moeten worden nogsteeds wel heel moeilijk. Maar ja, is niet anders, en gelukkig hébben we die mogelijkheid nog!

Heel veel succes met de start van het hele ICSI-circus!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Wij wilden ook altijd een groot gezin! Ik wilde minimaal 3 kindjes...........maar soms heb je het niet voor het zeggen.
    Wij zijn nu zwanger na de eerste IVF poging en ik word volgende week 35........ik denk nu zelf dat een tweede er zelfs niet meer inzit. Maar ik ben dolgelukkig met mijn zwangerschap en ik hoop echt dat het mag uitgroeien tot een klein mensje! Een is altijd nog veel beter als geen!

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Ik wilde ook altijd een groot gezin....3 of 4 toch wel erg graag.
    Maar 1 kindje krijgen is al erg moeilijk....in totaal 9 vruchtbaarheidsbehandelingen (3x IUI, 1x IVF en 5x ICSI)
    Maar nu ik zwanger ben, heb ik wel het gevoel van "hier heb ik het allemaal voor gedaan en al die pijn en teleurstelling is het allemaal dubbel en dwars waard geweest"
    En had ik, voordat ik zwanger was, al het gevoel van "ik weet niet of ik dit voor een 2e kindje nog een keer wil doorstaan", ookal ben ik nog niet eens bevallen maar ik zou alles met liefde nog een keer doen voor een volgend kindje.

Maar....niet te hard van stapel lopen en eerst maar eens dit kindje gezond en wel op de wereld zetten ;) :p

5. houda

houda Actief lid

Jul 17, 2007
    285
    0
    0
    Amersfoort
    hoi hoi,

Wij hebben ook altijd 4 kinderen willen krijgen, maar nu al 4,5 jaar bezig voor de eerste. Denk dus ook niet dat het er voor ons in zit.

Vind het heel moeilijk wanneer ik daar aan denk, maar vestig nu mijn energie maar op het zwanger worden van de eerste...

Liefs Houda

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik kom zelf uit een gezin met vier kinderen, en wilde dit zelf ook altijd graag en mannetje ook omdat het zo gezellig is. Maar ik zou al heel erg dankbaar zijn met 1 kindje nu. Mochten we ooit gezegend worden met een kindje dan kijk ik dan wel of we het zien zitten om nog een keer de molen door te gaan. In ieder geval voor ons nooit meer voorbehoedsmiddelen dus misschien ooit nog wel een wonder!

7. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij willen graag minimaal 3 kinderen.. nu we zo lang bezig zijn voor een eerste, ben ik al zeker blij als we er 1 hebben. Maar 1 ding weet ik wel zeker, als ik zwanger ben voor de eerste, dan zal ik denk ik snel voor een 2de gaan.. en hopen dat die spontaan komt, anders zullen we weer de MMM ingaan..

Share This Page