Hallo allemaal, Volgens mij ben ik incontinent aan het worden ofzo De laatste dagen verlies ik erg veel vocht, en niet normale afscheiding want dat is "dikker" (slijm). Dit is echt alsof ik urine verlies, alleen wel de hoeveelheid van afscheiding. Ik zit wel rond mijn ei (gisteravond positieve ovu test) maar ik heb dit de afgelopen 2 jaar nog niet eerder gehad. Voelt ook echt heel erg vervelend. Iemand enig idee? Gr. Cindy
Ik heb dat ook als ik tegen een eisprong aanzit. Voelt bijna of ik een heel klein beetje in mijn broek plas. Hoop voor je dat het dat is!
ik heb nu ook veel vruchtbaarslijm en soms komt het er idd uitlopen net als plas maar is geen urine hoor denk idd ook dat je je eisprong gaat krijgen
ik heb het voor het eerst gehad tijdens mijn 1e ivf, ik dacht het eerlijk gezegd eerst ook, ik heb zelfs een keer mijn slipje overdag gewisseld, maar na de poging was het weer weg hoor!
Heb sinds ik met de pil gestopt ben zo verschrikkelijk veel last van slijm maar soms wordt het gewoon NOG erger en dan lijkt het idd alsof ik in m'n broek geplast heb... vreselijk vind ik het!
Wat is dit forum toch heerlijk! Ik ben erg close met mijn moeder en vriendinnen, we zijn altijd erg openhartig, maar dit ging me toch wat te ver. Ben zo blij dat ik het dan hier kan vragen! Bedankt voor jullie reacties! X Cin