Hoeveel eitjes bij pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tiy, 14 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hallo allemaal. Ook ik heb pcos wat vorige week echt definitief is vastgesteld. Had al eerder in maart een inwendige echo gehad en toen was het bij mij zo:

Links : 15 eiblaasjes
    Rechts : 19 eiblaasjes

Vorige week ook weer een echo gehad en toen was het zo:

Links: 14 eiblaasjes
    Rechts : 19 eiblaasjes

Tis dus het zelfde gebleven. Op de linker na.
    Ik ben nu aan primolut om de menstruatie op te wekken. Man man man wat een bijwerkingen. Ben heel de dag chagerijnig en zo ontzettend moe. En kan in dr nacht gewoon niet slapen omdat ik het bloedheet heb en zo erg veel zweet. Had dit ervoor nooit. Maar ach, tis voor een goed doel.

Hoeveel eitjes waren er bij jullie te zien ? Ben gewoon een beetje benieuwd hoeveel blaasjes het gemiddeld zijn.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Geen idee, ze zijn nog nooit geteld. In beide eierstokken had ik een hele kralenkrans. Trouwens: Het zijn niet allemaal eiblaasjes, maar voornamelijk cystes.

Sterkte met de Primolut! Wat is het plan van aanpak daarna?

3. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Hierna mag ik beginnen met Clomid. Ze wilden eerst dat ik zelf nog even 3 maanden zou proberen. Maar heeft geen zin. Hrb geen overgewicht dus afvallen hoeft niet. Eet en drink verder gezond. Zaad van mn man is goed. Ben wel erg benieuwd hoe ik daar op zal reageren. Ik loop bij het Sint Fransiscus Ziekenhuis in rotterdam. Waar ik eerst niet tevreden over was en nu wel ! Heb een nieuwe Gyn die zo duidelijk is en dr tijd neemt als ik daar ben. Ook met afspraken plannen of bel afspraak. Belafspraak dezelfde dag nog en als ik langs wil komen ook meteen die week ondanks de drukke schema.

4. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.804
    1.619
    113
    Weet niet meer hoeveel het er precies waren. Erg veel in iedergeval :). Ik liep/loop ook bij het Franciscus. Erg prettige ervaringen daar. Allemaal erg vriendelijk en ze durven door te pakken als dat nodig is.

5. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Bij niemand wel getelt ?

6. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik heb ooit eens gelezen dat het meer dan 12 onrijpe follikels per eierstok moeten zijn... Kan ook 14 zijn.

7. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Nooit geteld maar eierstokken vol, zegt vlgs mij niet zoveel verder hoor. Succes met de clomid!

8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    nog nooit geteld!

een vriendin van me heeft beide zwangerschappen in dat ziekenhuis gelopen en is er heel tevreden over iig! (ook over de kinderartsen erna)

Deel Deze Pagina