Hai ik wilde weten of hier ook vrouwen zijn met de OVI behandeling? Ik kan het ook nergens vinden + de afkorting, ik bedoel misschien heet het wel anders??? Kan iemand me helpen dat het misschien een andere benaming heeft? Groetjes Tam
Hi Tam, Ik heb zelf geen ervaring met OVI, alleen met IVF. Zover ik weet staat de afkorting van OVI voor: Eisprong Ovulatie Inductie. Groetjes Elvira
Hoi Elvira Bedankt voor je reactie. Ja het heet Ovulatie Inducatie dus ja vroeg me af of het misschien in een andere afkorting hier word gebruikt hihi Ik ben zelf nu aan het wachten ,op de ongi(liever niet) Dus heb de 3e ronde OVI gehad nu ,hoop dat het zo is maar geduld is een schoone zaak Nogmaals bedankt Elvira ,ben je zelf al bezig nu met de IVF? groetjes Tam
Ah, OVI is OI hihi. Dat heb ik jarenlang gehad, maar heeft niet gebaad. Toen over op IUI en daarna IVF en zie het resultaat. Bij mijn man was alles goed, bij mij helaas niet. Had een te dun endometrium (baarmoederslijmvlies).
Hi Tam, Al meerdere malen IVF gehad, paar keer geluk gehad alleen de domme pech dat het steeds op een miskraam uit liep. We hebben nu nog 2 cryo's en daarna gaan we stoppen met behandelen. Na al die jaren ben ik er klaar mee en vindt ik dat mijn lijf genoeg heeft gehad.
Hoi WauW fijn zeg! Van harte gefeliciteerd En bedankt het is dus OI haha Groetjes tam @Elvira ik duim voor je , moet lukken met de 2 cryo' heel heel veel succes( Gaat lukken deze x) Het schiet voor mijn op , en word weer aardig zenuwachtig, dat wil ik juist niet...bang dat het dan juist niet goed gaat hihi We leggen ons wel wat op, makkelijk is het zeker niet , maar we houden vol groetjes tam ps bedankt ook nog!