mag ik even heel hard gillen :$

Discussion in 'Zwanger worden' started by kimsasjel, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    nou titel zegt genoeg.
    jaja weet het ben een zeur ik ben maar 8 mnd bezig, maar waarom zou ik niet net zi graag als een ander weer mama willen worden.

nu sinds eergisteren een zeurderende kramp in mn buik en ja hoor jullie raden het al. weer een weggegooide maand, heb nu weer lichtbruine afscheiding dus binnen enkele dagen zal de rotzooi wel weer losbreken.

ook heb,ik totaal geen idee wat nu mn cyclus is, meestal hang ik rond de 33 dagen maar nu zit ik op dg 22.

dus aaaarrrggggfg!!! hierbij mijn ellende schreeuw :(

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

Jul 13, 2013
    1,633
    0
    36
    Flevoland
    Kan ook een innesteling zijn of een kleine bloeding van je ovulatie! Ik snap de frustratie, zit nu zelf in ronde 7, ben 9 maanden van mijn spiraal af en vanaf december gewoon onveilig geklust. Probeer positief te blijven! ;)

3. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    doe hard mn best :) wel goed om te weten dat ik niet de enige ben. heb wel geleerd dat ik noooooooit meer de prikpil neem. maar 6 mnd gehad maar heeft heel mn lichaam ontregeld!

4. sermar84

sermar84 Lid

Jul 22, 2013
    99
    0
    0
    Het kan idd een innestelings bloeding zijn. Hopelijk wel!! Zelfde hier 1 jaar prikpil gehad en pas na een jaar weer normaal ongesteld geworden (nadat de HA het heeft opgewekt). Dat was in 2011. Daarna gewoon aan de pil gegaan en vorige jaar sep gestopt, we zitten nu in ronde 11 en had besloten me er niet meer zoveel mee bezig te houden, maar t lukt niet :( volgende maand als het nog niet gelukt is worden we door verwezen naar de gynaecoloog, ik wordt er zo moedeloos van...

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Yup, ken het gevoel elke maand. Nu ronde 25 en morgen voor het eerst prik les om volgende maand met IUI te beginnen......bleh.....maar alles voor het goede doel hoor.
    Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan.

6. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Ga nu ook de 8ste maand in. Voor eerste kindje dat wel, ons breekt het ook wel eens op dat er weer een maand bij komt. Maar ach gewoon van elkaar blijven genieten. Komt vanzelf wel goed bij ons!!

Liefs

7. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

Jun 16, 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend!! Voor mijn eerste zwangerschap kon het ook niet snel genoeg gaan, elke maand voelde te lang (terwijl ik binnen een half jaar zwanger was, dus ik mag helemaal niet zeuren maar het is gewoon je gevoel dat je zo graag Mama wilt worden) maar ik snap je gevoel, je wilt zooo graag! Ik heb toen Ovulatietesten gehaald, ik had/heb wel een regelmatige cyclus maar geen idee wanneer mijn eisprong was en die test gaf het netjes aan.. En... (dit zegt natuurlijk niks en kan toeval zijn geweest, I Know) maar ik was die ronde zwanger! Misschien is dat een idee omdat jij helemaal geen idee hebt hoe je cyclus is!? Succes meid, ik hoop voor jou ook snel een positieve test;)

8. cybell

cybell Niet meer actief

Herken het gevoel. Toen ik 8 mnd bezig was voelde ik het ook zo... dus je bent zeker geen zeur.

Ik zelf ben nu in de 50e maand en het gevoel blijft t zelfde...
    De 51e maand heb ik weer echt hoop ivm we dan weer een cryo terug krijgen :)

Ik duim voor je dat je geduld niet al te lang meer op de proef gesteld hoeft te worden!

9. Yezz

Yezz Lid

Jul 2, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent inderdaad niet alleen, maar als het 11dagen vroeger is dan normaal lijkt een innestelingsbloeding mij toch ook een realistische mogelijkheid.

Hier is het ronde 10 en al een container kunnen vullen met ovulatietesten en zwangerschapstests. Ik heb besloten dat ik er geen meer koop, want het maakt me enkel nog meer paranoia :) Cyclus is normaal 26-27 dagen, zit nu op dag 27 en nog geen voorbodes, maar ik durf ook niet meer hopen.

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik werd van ovu testen juist minder paranoïde, omdat ik eindelijk 'zeker' wist dat mijn ei eraan kwam ipv elke maand gokken.
    Want na een paar maanden was de eerste spannende sexdrive er wel af, dus deden we het niet 2/3 weken lang om de dag.
    Een moetje wilde ik er niet van maken, maar vond het wel een fijn gevoel.
    De eerste ronde met ovu testen, en met preseed was ik zwanger!
    Toeval? Mazzel? Minder gestresst door de testen? Lag het aan de ovu? (Bleek vroeger m'n ei te hebben dan gedacht). Of lag het aan de preseed? Niemand die het weet!

Maar ik snap je frustratie, en ik heb hem ook gevoeld, elke maand weer vanaf het eerste moment. En een dooddoener? Ik vond de eerst 11/12 weken van de zwagerschap minstens net zo frustrerend en onzeker. Heb de uren weg gekeken en de dagen geteld!

11. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Jeetje dames hardstikke fijn jullie reacties, ik kan er veel mee. Denk indd dat ik wel gauw die ovulatietesten ga halen hopelijk geeft dit inderdaad meer duidelijkheid

ii hou jullie op de hoogte :)

En nogmaals super bedankt allemaal!

12. Senn

Senn Bekend lid

Oct 22, 2010
    713
    0
    16
    Kan me het gevoel wel voorstellen hoor! Bij onze eerste was het binnen 3 maanden raak en bij de 2e heeft het 10 maanden geduurd. Je weet gewoon niet van tevoren wanneer het raak zal zijn, dus je moet geduldig zijn, maar dat is soms zoooo moeilijk! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak meid!

13. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Snap het helemaal, ik vind het al frustrerend in ronde 3! haha Al dat wachten en die zenuwen .. kan pas over 10 dagen testen .. pff

14. Yezz

Yezz Lid

Jul 2, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is preseed?

Ik gisteren een beetje bruinroze something something afscheiding. Vanochtend weer een beetje.. maar verder niets. Ook geen buikkrampen die ik meestal de dag vooraf al krijg. Haha, een mens zou er gek van worden hé!

15. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    preseed is een glijmiddel die de zaadjes niet dood maakt ;)

16. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    als jullie het nog snappen...heb tot en met eergister lichtbruine tot zeer lichtroze afscheiding gehad en nu...helemaal niets? betekend dit dat ik nog kans heb deze,maand?!! pfff in,de war of zou het gewoon spotting zijn?

17. Jasia

Jasia Actief lid

Jul 1, 2013
    189
    7
    18
    Ik hoop het voor je meid. Ik duim mee!

18. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    pff morgen zou ik ongesteld moeten worden. nog niet gespot...voel me wel flauw en met vlagen misselijk maar uiteraard alleen negatief getest :( zo vermoeiend. als ik deze maand nog geen duidelijkheid heb vraag ik een afspraak bij de gyn!

waarschijnlijk op naar ronde 10 :(

19. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik ben bijna 1 jaar bezig en snap je helemaal!! Ben blij weer een menstruatie te hebben.... want moest de vorige 3 maanden er weer op wachten. :x
    En het gekke is... toen was ik er niet mee bezig. :$
    Want tja... ik word niet ongesteld dus ook niet zwanger.

Nu loop ik bij de gyn.
    Dat maakt het niet "makkelijker".
    Je bent er vanzelf weer mee bezig dan.
    Je voelt van alles in je lichaam en je denkt.... "zou het??"
    Dat heb ik tenminste wel!
    Heel vervelend..... nu nog bedenken hoe we het los kunnen laten.. zucht. pfffffffff

20. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

Mar 10, 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    ja verveld en loslaten zeggen ze allemaal maar is makkelijker gezegd als gedaan want iedere maand weer die teleurstelling. maarja men zegt dat ik niet mag zeuren ik heb immers al 2 kinderen...( mijn idee is dat mijn wens er tovh niet minder om is. het blijft het mooiste geschenk wat je kunt krijgen

Share This Page