Wie had ook pijn in de onderbuik door clomid te nemen? Ik heb gelezen dat dit een symptoom kan zijn door overstimulatie, maar ik wil niet meteen weer naar de gyn bellen. De 1ste ronde had ik dit ook, maar het is deze 2e ronde erger ook al slik ik de 2e ronde weer 50 mg net zoals de 1ste keer. Ik krijg helaas geen echo's dus ik weet ook niet wat er van binnen gebeurt. Als het idd overstimulatie is, betekent dit dan ook dat de follikels ook niet hun werk zullen doen?
Hoi Bloem, Ik heb bij mijn 1e ronde Clomid ook heel veel last gehad. Ik slikte toen 100 mg en had wel echo's omdat we met IUI bezig waren, ik had die keer 4 follikels. Wij zijn daarna overgestapt op Clomid 50. Of ik overstimulatie had weet ik niet, maar ik heb er wel veel buikpijn van gehad, de IUI moest ook afgeblazen worden ivm teveel follikels, dus ik neem aan dat die dan wel springen. Als je er echt veel last van hebt zou ik gewoon het ziekenhuis bellen hoor, misschien kunnen ze dan toch een echo maken? Succes meid! Martini
Hoi hoi, Ik heb er ook veel last van hoor...voel echt dat de eitjes groeien...ik ben niet zo bang voor overstimulatie, want heb mij eisprong altijd al gevoeld, dus ik denk dat het nu komt omdat er wat meer eitjes groeien. Heb trouwens 50 mg! Als je het niet vertrouwd, dan moet je gewoon bellen hoor, daar zitten ze ervoor! Hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen als ze daar niet tegen kunnen! Succes! Liefs Loesie