last van puregon bijwerkingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jojo29, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi

even een vraagje ik heb pas mijn 1e iui gehad maar sinds ik puregon heb gebruikt heb ik last van mijn tepels en borsten.

ik weet wel van de pregnyl prik kan je klachten krijgen maar ik heb dit dus echt van de puregon gekregen want ik had het al voor de pregnyl.

heeft er meer last gehad van de puregon.

heel gek maar ik heb een soort ja wat is het wildvlees waar ik meegeboren bent die ook gevoelig is volgens de gyno kan het niet van de puregon komen? nou ga ik naar de ha om het weg te laten halen want ik heb er nu last van zou puregon er mee te maken hebben. van die rare klachten tot nu toe vreemd.

gr jojo29

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat grappig wat ik nu lees, soms heb ik van die ieniminie wilt vleesjes in mijn nek, je voelt het alleen als ik met m'n hand in mijn nek voel. ik had het idee dat het kwam sinds ik hormonen gebruik, verder heb ik ook een pigmentvlekje gekregen......

tepels en borsten klachten heb ik ook van puregon maar het wordt erger na de pregnyl.

3. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    oow nee bij mij juist niet me tepels en borsten zijn nu minder juist

gek raar allemaal.

gr jojo

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niet echt veel bijwerkingen eigenlijk...kan me dat van de vorige keren ook niet echt herinneren.

Elmo

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik heb enorm last van mijn borsten sinds ik Puregon gebruik. Eerder gebruikte ik Clomid en toen had ik helemaal geen last van mijn borsten (wat voor mij ook raar was want ik heb in mijn cyclus, juist na mijn eisprong, altijd wel wat last van mijn borsten). Maar nu met die Puregon heb ik echt vreselijke last van mijn borsten. Älsof ik zwanger ben, het voelt anders dan normaal. Maar misschien heeft het wel eerder met de cyste op de rechter-eierstok te maken, dan als bijwerking van de Puregon.
    Ik weet het niet, maar ik baal er wel van. Heb er namelijk al zo'n kleine twee weken last van, inclusief scherpe steken in mijn linkerborst.

Lola2

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik kwam alleen ontzettend snel aan qua gewicht..
    Ben nog steeds aan het rotzooien om dit kwijt te raken..
    Borsten geen last van gehad (kan ook komen omdat ik een borstverkleining heb gehad hoor)

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik spuit nu voor de 3de ronde. Ik spuit 10 a 11 dagen 50IE dus niet zoveel. Heb ook helemaal geen bijwerkingen.

Deel Deze Pagina