Hallo, mijn naam is Anne en ik zit met een aantal vragen. Juni 2010 heb ik een miskraam gehad. Bij 9 weken. Na 2 weken bloeden zat ik gelijk weer op mijn oude cyclus van 28 dagen. 5 weken geleden heb ik mijn 2e miskraam gehad bij 8 weken. Ik ben sinds dien niet meer ongesteld geworden maar wij hebben wel geklust in de hoop toch weer zwanger te worden. Nou voel ik me sinds een aantal dagen erg weeig heb ik last van rommelende darmen, veel boeren en witte vloed. Zou ik toch zwanger kunnen zijn ? Wanneer moet je testen want je weet niet je NOD enzo ? Hoop op reacties !!! Groetjes
Heej meid, wat naar een miskraam!! Het kan maar zo wezen dat je zwanger weer bent.. maar het kan ook even duren voordat je menstuatie weer op gang komt. Testen weet ik nog niet als je dat kunt doen.. want ik had na 7 weken nog steeds een positieve test in de handen. Of heb je al een keer weer negatief getest? Heel veel sterkte.
Fijn zo snel een reactie, dankjewel! Euhm ik heb de laatste keer getest in het ziekenhuis op hcg via bloed. En toen zat ik op 7 dus geen zwangerschap hcg meer , dan zou je op 10 moeten zitten en daarna niet meer thuis getest. Daarom lijkt het me ook zo gek op nu een test te doen omdat als die positief aan zou geven weet je eigenlijk nog niet waar je aan toe bent. Pff ik vind het zo vermoeiend !! Maar je kan dus wel zwanger raken zonder dat eerst je menstruatie weer opgang is gekomen ? Groetjes !
Ik vraag me hetzelfde af! Heb je trouwens met HCG 7 wel een positieve eigen zwangerschapstest dan? Hopelijk meer reacties
@ GD85 .. Ik weet het niet ,toen ik een miskraam kreeg moest ik mijn bloed laten prikken op hcg en een week later weer omdat ze dachten dat ik ook nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Die laatste week was mijn hcg dus duidelijk gedaald en was dat dus niet het geval ik zat toen op 7 dus niet zwanger. Hcg moet minimaal 10 zijn als je zwanger bent was me verteld maar weet dus niet of je met 7 een positieve thuis test kan hebben. Ook niet meer geprobereerd.. Groetjes