Eerste via IVF, tweede via IUI??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esthertje80, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedenavond

Zijn er hier dames die een eerste kindje via IVF hebben gekregen en de tweede via IUI?

Ik ben zwanger geraakt van onze zoon na eerste IVF behandeling, en nu hebben we woensdag een eerste IUI weer.
    Voor IVF van zoon hebben we ook twee keer IUI gehad, zonder resultaat.

Ben benieuwd hoeveel succesverhalen er zijn!

2. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn eerste uit een ICSI-behandeling en ben nu op wonderbaarlijke wijze 7 weken zwanger van nr. 2 gewoon helemaal natuurlijk!!! En dat terwijl we al volop in de ICSI-behandelingen zaten voor de tweede!

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wauw... gefeliciteerd zeg!
    Mag ik vragen waarom je icsi kreeg? Waar zat het ''probleem'' ?

4. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk mag je dat vragen! Het probleem was het zaad van m'n vriend. Dat was van zo'n slechte kwaliteit dat IUI of IVF al niet eens opties waren. Moesten gelijk door met ICSI.

Waren ook al bezig met poging 2 (1 is geëindigd in een vmk) voor een 2de, maar toen ging het bij mij mis: 2x te dun baarmoederslijmvlies om terug te kunnen plaatsen en daarna een cyste in m'n eierstok. En toen we het dus het allerminst verwachtte raakte ik toch nog zwanger!

Dusss: alles kan, maar ik zou niet te veel tijd "verspillen" aan IUI-behandelingen! Maar als het na een paar wel lukt, is dat natuurlijk wel fijner dan weer voor de IVF moeten! Is volgens mij toch een stuk belastender.

Wanneer is je NOD?

5. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik krijg woensdag IUI
    NOD 25e ofzo dan volgens mij.
    We gaan ook zeker niet veel tijd verspillen aan IUI ik denk 1 of 2 keer, dat heeft de gyn al gezegd.

Echt wonderlijk he dat je zo zwanger bent geraakt!

6. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! En de wonderen zijn de wereld nog niet uit, daar ben ik nu wel achter! Zou super zijn als je gewoon lekker zwanger raakt met IUI.

Deel Deze Pagina