Clomid en Pregnyl

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Katrien Duck, Sep 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hoi Marjo,

ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Vanmorgen een test gedaan van Predictor, en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag rondje gezien. Het is er, maar het is echt te verwaarlozen. Moeder en man zien het ook, maar we durven nog niet te hopen...

Dus vanmorgen gelijk naar het ziekenhuis gegaan om bloed te laten prikken en vanmiddag om 2 uur krijg ik de uitslag. Spanning is om te snijden!

Laat natuurlijk de uitslag wel even weten! :oops:

Liefs Catharina

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Wat spannend zeg! Succes vanmiddag, hopelijk krijg je goed nieuws :D

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig Katrien wat een spanning voor jou! Maar ik ga echt heel hard duimen dat de bloedtest wel een duidelijker beeld geeft; zwanger! Sterkte met de uurtjes aftellen (nu nog 2 en half)

4. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi katrien

o wat ontzettend spannend, ga voor je duimen dat ze vanmiddag positief nieuws voor je hebben.

Ik heb 2 rondes clomid 50 gebruikt + pregnyl om de eisprong op te wekken. In de 3e en nu 4e ronde spuit ik mezelf menopur voor de folikelgroei en straks weer 1 spuit pregnyl voor de eisprong.
    MAandag waarschijnlijk de inseminatie en dan wordt hier ook weer spannend..........

Heel veel succes
    Twinny

5. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ik ga voor jullie duimen dat jullie snel in dezelfde situatie zitten... (mits ik zwanger ben natuurlijk, anders duim ik het tegenovergestelde!).

Beetje misselijk.... hihi.... je gaat nu bij alles wat denken.

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    En, en, en..............?!?!?!??

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja ben ook wel heel benieuwd, hoop zo dat je goed bericht hebt :D

8. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Het bericht kan niet beter.....

Ik ben zwanger!

Ongelovelijk... nog steeds niet te bevatten. Nu de angst wat er allemaal mis kan gaan, maar niet teveel over nadenken.

Ik heb 26-10 de eerste echo... dan horen we of alles goed is en of het er 1 of 2 zijn... er zaten tenslotte 2 rijpe eitjes... ;)

Spannend!

Meiden ik ga voor jullie duimen dat jullie heeel snel in deze situatie zitten!

Liefs, Catharina

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    NOgmaals gefeliciteerd.....

VInd het echt super voor je

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig Katrien hebt ons wel ff in spanning laten zitten hoor ;) . Maar niet meer dan logisch hoor.....prachtig resultaat! Van harte proficiat! En niet teveel stilstaan bij alles wat mis kan gaan, probeer ervan te genieten....tijd vliegt zo snel om. Super nieuws hoor! Hoop dat er hier snel meer meiden volgen! Je bent nog wel een juni mama, toch?

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    \:D/ \:D/ \:D/

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Hoop gauw naast je te mogen zitten, geniet ervan!

Dikke knuf,
    Marjo

12. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ben inderdaad, als alles goed gaat, een juni-mamma. Ik ben 10 juni 2007 uitgerekend. Tjee wat een eind weg nog!

Zelfs van mijn vlagen misselijkheid probeer ik nu te genieten! ;)

Liefs, Cath

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!

14. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Goedemorgen! :D

Ik ben nieuw hier op de site en val maar meteen met de deur in huis: Na bijna 2 jaar "oefenen" had ik vanochtend mijn allereerste positieve test! Maar ik heb dus 17 dagen geleden een Pregnylinjectie gehad om mijn eisprong op te wekken. Nu durf ik nog niet helemaal blij te zijn omdat ik bang ben dat de Pregnyl de uitslag nog beïnvloedt.

Op internet zoek ik me suf, maar de verhalen zijn allemaal erg tegenstrijdig. Is er hier misschien iemand die het van een arts gehoord heeft?

15. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    goedemorgen clau!
    ik had een positieve test na 13 dagen... en was toen ook zeer onzeker!
    maar ik kan je verzekeren: bij 10000iu pregnyl, is na 10 dagen alles verdwenen!

dusseh, een hele dikke proficiat meis!

liefs elfje

16. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Elfje, weet je het echt heel zeker? Ik heb trouwens maar 5000 eh Pregnyl gehad. Jemig, ik durf gewoon niet blij te zijn hoor. :rolleyes:

17. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee clau,
    dit heb ik gevonden toen, en werd bevestigd door de gyn: 1500iu: duurt 3 dagen
    5000iu: duurt 6/7 dagen
    10000iu: duurt 10/13 dagen!

ik kan me je onzekerheid voorstellen! maar ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor! had je op je test een dikke streep? want als er nog een spoortje pregnyl zou zijn, dan zou je minimaal positief testen... en na 17 dagen kan het bijna niet anders dan dat je zelf HCG aanmaakt! :)

bel maandag je gynaecoloog anders nog even voor bevestiging...
    succes!
    liefs elfje

18. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Thanks! Ik vind zulke verschillende dingen op internet. :(
    De test was niet heel duidelijk, een licht roze stipje. Maar wel zeker een stip.
    Ik denk dat ik morgen ofzo dan nog maar eens test.

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi clau

Ik denk ook wel dat je zwanger bent hoor. Ik spuit ook 5000 pregnyl en wordt dan na 16 dagen normaal ongsteld tot nu toe. Heb ook steeds test gedan,maar was nooit positief tegen die tijd!

Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar, hihi.........

Twinny

20. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Dank jullie wel! Wat zijn jullie lief allemaal. :eek: Ik durf het echt niet helemaal te geloven hoor. Pas als ik morgen nog een positieve test heb, dan wel denk ik.

Share This Page