Hoo meiden.. Ik ben niet heel actief maar lees wel veel.. Wij hebben net onze 6e iui achter de rug.. Ik heb op 3/8 pregnyl gekregen in het zkh en op 5/8 was de iui. Ik heb vanavond 21/8 getest omdat ik nog niet ongi was.. En de test is positief! We kunnen het niet geloven.. Kan het zijn dat het nog van de pregnyl is? Weet niet hoeveel eh ze spuiten.. Heb een vrij lichte hormoon stimulatie gehad dus denk niet dat het een grote hoeveelheid was.. Is het wel uit m'n bloed nu? Ik had op dag 9 en dag 12 een hele lichte inie minie veegje bloed.. Had ook twee eicellen.. Zou het dan een tweeling kunnen zijn? Ik zit hier echt helemaal te flippen... Ik hoop zo dat ik echt zwanger ben en dat het goed gaat!!!
De pregnyl is na 18 dgn echt wel uit je lijf! Dus gefeliciteerd! En ja, met 2 eicellen kan het heel goed een tweeling zijn!
Je zit dus 16 dagen na de iui? Volgens mij mag je er dan wel vanuit gaan dat de positieve test correct is! Heb je een foto van de test? En gefeliciteerd! Zie dat je er al een lange tijd op hebt gewacht!
Jaa hoor je mag er vanuit gaan dat je zwanger bent. Kan echt niet meer van de pregnyl zijn. En ja een tweeling zou zo maar kunnen... maar het hoeft natuurlijk niet. Gefeliciteerd! Geniet ervan😉
Ja, we zijn nu drie jaar bezig.. Precies 3 jaar zelfs! M'n onder schrift is niet meer bijgewerkt maar dit was onze laatste iui! De 6e.. En we hebben begin sept een intake voor ivf in Gent!
Dit is een knal positieve test hoor! Dadelijk snel bellen voor je eerste echo! Spannend en gefeliciteerd!!!
Weten jullie wanneer de eerste echo gedaan word? Ik ga straks bellen met zkh.. En nog 10 testen kopen.. Ik merk dat ik maar moeilijk blij kan zijn na zon lange struggle... Eerst een arts die zegt dat t goed zit....
Dankjewel! Wij hadden de moed ook wel echt een beetje opgegegeven... De intake voor ivf is al gepland en ik durf m nog niet af te zeggen, ga ik natuurlijk wel netjes op tijd doen. Ik krijg in het zkh de eerste echo en die doen ze gewoon bij 8 weken... Ik hoop maar dat ik in de loop van de tijd wat meer geruststelling krijg cq vertrouwen in mijn lijf... hou vol meiden... Het leven is niet maakbaar, maar wel en groot wonder! <within the chaos... Magic is found... >
Tussen de 6 en 7 weken doen ze in het Z-H een vitaliteitsecho (inwendig)! Dus bellen! Spannend maar zó leuk! Ze kunnen (en jullie natuurlijk ook) dan t hartje zien kloppen!
Dankjewel allemaal! Vanaf vandaag nog 4 (!!!) weken wachten op de echo.. Na 3 jaar tobben zou je zeggen; dat is niks.. Maar ik ben zo vreselijk onzeker!! Ik blijf maar steeds tegen mezelf zeggen; vertrouw op je lichaam! Maar iedere gang naar het toilet is een hel..!