Freya

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik weet niet of het mag (topic mag anders uiteraard worden verwijderd) maar toch wil ik nog even wat aandacht vragen voor Freya.
    Zij doen zoveel voor mensen als jij en ik, dat ik eigenlijk om jullie lidmaatschap wil vragen. Er staat ontzettend veel informatie in om nog maar te zwijgen over alle ervaringsverhalen, tips enz enz.
    Het gaat maar om een klein bedrag en je kan online een lidmaatschap aanvragen (via hun eigen site).
    Ik lees hier zovaak vragen over dingen die ik in het FM = Freya Magazine (hoe toepasselijk he ;)) heb gelezen dat ik denk dat velen er ook echt nog iets van op zullen steken.
    Door hun zit de 1e IVF inmiddels weer in het pakket en ze zijn nog lang niet uitbehandeld!
    Probeer het op zijn minst...je kan hem altijd weer opzeggen....

Elmo

2. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Elmo, goed idee om het hier er eens over te hebben. Kreeg na ons intake gesprek een folder van Freya, en mijn interesse was gewekt.
    Ik ga me in het nieuwe jaar, na ons volgende gesprek waarsch aanmelden.
    Gr Maamaa

3. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Wij hebben ons vandaag aangemeld! Heb mn hubbie de site laten lezen en die vond het ook een goede stichting....
    Zijn er meer mensen van dit forum lid?

Liefs maamaa

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aldonza heeft zich ook aangemeld! Hierbij is mijn missie al eigenlijk voltooid ;) hihihi
    Ik vind gewoon dat ze zoveel voor ons doen, daaar mocht wel eens een beetje aandacht voor!
    Het wordt hier ook steeds drukker..als er 1 nog nooit van Freya had gehoord....nu wel!
    Lid worden dus!

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieve Elmo,

Ik heb na mijn miskraam veel opde Freya site rondgekeken en gelezen. Er staat inderdaad een schat aan verhalen en ervarngen op (gelukkig en helaas).
    Als wij nu nog of weer in de MMM ouden zitten/komen zou ik me zeker aan gaan melden.

liefs Femke

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heb ook wel eens op de site geneusd. Erg interessant.
    Misschien ga ik me ook wel aanmelden... Hoeveel kost het eigenlijk?

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je bent 25 euro kwijt voor 1 jaar (5 x hun blad...en nog meer acties), maar kijk anders even op hun site voor meer info.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

DOEN DOEN DOEN ;)

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kijk wel even op hun site idd voor meer info. Tnx

10. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Van de week het magazine mogen ontvangen! Wauw wat een info staat erin.....
    Ikzelf vind het fijn er alles over te lezen en hier staat alles bij elkaar.

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb vandaag het magazine gehad...maar nog geen tijd gehad om te lezen want moest gaan werken....morgenmiddag maar..zodadelijk in bed even doorbladeren en dan oogjes toe.....

Deel Deze Pagina