Ik maak me beetje zorgen. Ik slik nu al tijdje clomid. Helaas zonder een positieve test. Ik slik sinds twee maanden nu twee tabletten en hiervoor 1 tablet. Afgelopen maand had ik al vroeg bloedverlies/bruinverlies. Deze maand twee dagen voor nod bruinverlies. Ik heb dat elke maand! Maar ik slik clomid. Waarom toch zo snel bloedverlies. Ik maak me beetje zorgen En vraag me af of het niks ernstigs is en dat het daarom niet lukt. Vaak zet het wel echt door als het daadwerkelijk mijn NOD is. Maar heb al wel bruinverlies voor mijn NOD. Meerdere mensen die dit ervaren en misschien mij kunnen geruststellen ???
Je weet dat ik dat ook altijd heb. Je zou dit aan je arts moeten voorleggen om iets te krijgen om je luteale fase te ondersteunen dmv extra progesteron of extra hcg toediening. Schijnt heel lastig te zijn om te achterhalen waar het vandaan komt en of het kwaad kan. Dat zeiden ze de laatste keer tegen mij
Thnx weet het inderdaad ook van jou! Ik ga dat toch eens bespreekbaar maken. Ze zullen me wel zeur vinden! Ik dacht misschien zijn er nog meer verhalen.
Hallo Truusjee, ik heb ervaring met bruinverlies voor NOD, alleen niet in combinatie met Clomid. Ik had dit bruinverlies eigenlijk al vanaf dat ik stopte met de pil, en het heeft anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was, door middel van IUI (mijn vriend bleek verminderd vruchtbaar). Ook tijdens de ronde met IUI waarbij ik Gonal F en Ovitrelle heb gespoten nog steeds bruinverlies, vanaf eisprong tot menstruatie. En toch zwanger geworden! Blijkbaar heeft dat dus toch geen invloed gehad op de innesteling. De oorzaak van mijn bruinverlies hebben ze ook nooit gevonden. In het topic "veel tussentijds bloedverlies-kinderwens" op het forum "zwanger worden" hebben we hierover gepraat en waren er meer die dit probleem met bruinverlies hadden! Ik hoop dat je hier wat aan hebt, het was in ieder geval voor mij ook super frustrerend en onzeker of ik zo wel zwanger kon worden! Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Wat fijn dat je zwanger bent geworden !!! Gelukkig maar! Ik ben op dit moment nog steeds aan het bruin verliezen. Sinds zondag! Dinsdag was mijn nod. Ik zeg je eerlijk, ik vind het niet kloppen! Ene maand gaat het wel goed andere maand weer helemaal niet! Afgelopen maand was ik ook ruim 1.5 week ongesteld waarvan twee dagen rood! Ik voel me alleen zo ontzettende zeur als ik het ziekenhuis belt. Ik sla dan helemaal dicht. Heel vervelend! Ik ga zo even het een en ander Googlelen. progynova en pregnyl en ustrogestan. En ga dit voorleggen bij de arts. Als het vrijdag nog steeds zo is! Ga ik albelemaal aan de bel trekken! Bijna een week verder zonder roodverlies. Zo kn ik nooit aan de clomid beginnen! Bedankt voor je berichrje
Ja, wat is het frustrerend he! Maar je mag het zeker aangeven in het ziekenhuis, en ook je gevoelens hierbij! Ik heb toen als proef na eisprong 2x ovitrelle (vergelijkbaar met pregnyl) gespoten, om te kijken of dat ook hielp tegen het bruinverlies. Maar dit hielp uiteindelijk niet. Utrogestan waren ze niet zo voor, omdat dit niet wetenschappelijk bewezen is dat het helpt. Heb dus ook best wel moeten "zeuren". Ik mocht uiteindelijk toen ook met utrogestan beginnen, maar raakte dus vlak daarvoor zwanger! Ik lees wel van veel meiden dat utrogestan wel goed helpt tegen vroegtijdig bloedverlies. Heel erg veel succes!
Jaa wil het toch wel gaan aangeven maar vind erg moeilijk! Ben niet zo mondig als het daarom gaat. En inderdaad voel me dan al snel weer zo’n betweterig zeur