Zoveel pijn...!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hazel90, Dec 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Heeft er iemand een spiraal gehad en na verwijderen bij de eerste menstruatie andere en heftige pijn gehad?
    Ik bedoel hiermee geen krampen maar heftige steken die lijken op weeën of de scherpe stekende pijn van het inbrengen van de spiraal?
    Afgelopen weekend gevloerd doordat deze pijn op kwam zetten en aan bleef houden. Ging gepaard met het verliezen van stolsels en stukjes weefsel zonder bloedverlies.
    Wie herkent dit? Hoe was jouw eerste of waren jouw eerste drie menstruaties na verwijdering spiraal?

Liefs

2. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Ik heb mijn spiraal afgelopen donderdag laten verwijderen. Bloeden is nu net gestopt. Ook behoorlijk wat stolsels. Maar geen pijn.

3. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Ik zou even voor de zekerheid vragen of dit de bedoeling is hoor.. dat je gestrekt gaat van de pijn lijkt me wel een reden even aan de bel te trekken. Ik had dit in ieder geval niet na het verwijderen van mijn (mirena) spiraal.

4. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

We hebben met de spoedeisende hulp contact gehad en die deden niks. Zeiden dat het klonk als of een vroege miskraam of naweeën van de spiraal... beetje gek na 1.5maand... en ik heb ook de ochtend van dit gebeuren negatied getest (test vab action early) Ik moest van de arts gewoon pijnstilling slikken. Ze hoorde geen alarmbellen behalve de extreme pijn. Vond het vooral vreemd dat ik niet bloedde en toch stolsels had.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,988
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd nasleep vd kyleena icm het opstarten van je eigen cyclus.

Een vmk zou het niet zijn, anders had je wel posi getest.

6. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Dankje voor je bericht, dat geeft moed:)

7. Hazel90

Hazel90 Niet meer actief

Het blijkt toch een vroege miskraam te zijn... We gaan met goede moed verder! We weten nu dat het kan dus daar gaan we maar voor. Niets forceren en kijken hoe het gaat.

liefs

Share This Page