Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met clomid 50mg. Ik moet van de Gyn nu ook me temperatuur bijhouden. Mijn temp is de afgelopen dagen als volgt 13e dag 36,6 (ma 8 sep) 14e dag 36,4 (di 9 sep) 15e dag 36,5 (woe 10 sep) 16e dag 36,5 (do 11 sep) Op dag 14 had ik een positieve ovulatietest (cluerblue). Ik heb op dag 14 en 15 last gehad van kramp aan de linkerkant (lijkt ook wel spierpijn) en pijn in mijn onderrug (op het laatst kon ik niet meer goed zitten en niet meer goed naar de wc). Nu dag 16 voel ik alleen nog kramp aan de linkerkant bij het lopen en naar de wc gaan. Mijn temp blijft alleen wel laag. Moet ik me nou blindstaren op die temperatuur kaart? Zal deze nog omhoog gaan? Groetjes
HOi Tonneke, Staar je niet blind op de temperatuur. Elk lichaam is anders en de een laat wel duidleijke pieken zien en de ander niet. In principe zou je piek gehad moeten hebben omdat je eisprong is geweest. maar je temp garandeert dit niet ookal zou deze omhoog zijn gegaan. Het is afwachten... Imke