Kan ik al symptomen hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Whitepearl, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik zit op 7 dpo en ik ben al sinds 5 dpo heeel erg moe het valt echt op ik heb savonds echt moeite ogen open te houden.
    Ook ben ik erg draaierig terwijl ik goed gegeten heb.

Ook heb ik laat van mijn onderrug.
    Ook pijnlijke steken rechts onder in buik.

Zouden dit symptomen kunnen zijn?

Vanaf wanneer kan ik testen?

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Dit kan mss door de innesteling komen. Maar dan is het wel nog eventjes te vroeg om te gaan testen

Ik duim voor je!

3. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Wat voor steken? Ik heb nl ook steeds kleine steekjes...

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    denk helaas niet dat dit al symptomen kunnen zijn.
    Innesteling vind vaakt vanaf dag 6 plaats en gezien jij al vanaf dag 5 iets merkt..
    Ik hoop voor je van wel !!

Helaas kan je lichaam je heel goed voor de gek houden, weet er helaas alles van

5. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Best wel heftige steken niet continue maar soms 10 minuten lang en dan weer uur niet en dan begint het weer ook heb ik super gevoelige buik

Maar ja alles kan natuurlijk inbeelding zojn ook al hoop ik natuurlijk van niet

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik had even in je berichtengeschiedenis gekeken. Vorige week vrijdag had je een positieve ovulatietest, dus zaterdag of zondag heb je je eisprong gehad....Dan zit je nu nog maar op 5/6 dpo en kun je echt nog geen symptomen hebben.....:(

toch nog even geduld hebben (ik zit ook op het wachtbankje...pffff wachten duurt zo lang) Hopelijk snel een 2e streepje!

7. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jahoor ik ben 7 keer zwanger geweest en ik weet zeker dat ik sommige keren al echt dingen voelde die ik nooit voel als ik niet zwanger was.

Maar goed het kan net zo goed iets anders zijn. Dus het valt meestal allen achteraf te herkennen.

Deel Deze Pagina