Hallo allemaal! Nou vandaag weer slecht nieuws! Waar ik zaterdag nog twee eitjes van 14 mm had die aan het rijpen waren was er vandaag niks meer te vinden! De verpleegkundige gaf aan dat ik niet voldoende reageer op de clomid 50 mg En omdat ik waarschijnlijk last heb van bijwerkingen durft ze 100 mg niet aan (dit was ronde twee bij ronde 1 wel een eitje maar geen eisprong) Donderdag nog een keer kijken maar ze gaf me weinig hoop! Dan gaan we een vervolg behandeling bespreken.. Weet iemand waar ik dan aan moet denken? Gr Zwelgje
Wat vervelend! Ik denk dat ze je over laten gaan op spuiten. Zelf heb ik Gonal gespoten. Lijkt veel enger dan het is. ik had dat echt 100x liever dan Clomid.
Ik had last van bijwerkingen. Voelde me niet fijn, hoofdpijn, opvliegers, zag lichtflitsen.. Met Gonal heb ik echt nergens last van. Mijn BMS was met Clomid niet dikker dan 6/7 mm. Met Gonal was het op de dag van Ovitrelle spuiten (laatste zetje voor een eisprong) 9,8 mm. De eisprong is 36-42 uur later. Ik had dit echt veel eerder gewild!!