Hey allemaal, Ondanks dat ik eigenlijk weet dat het bij iedereen anders werkt...en ook bij mezelf bij elke iui poging...toch een vraag. Heb woensdag 25 maart mijn vierde iui ondergaan (voor het eerst gestimuleerd ). Al vanaf zondag kreeg ik last van zeurderige pijn in mijn onderbuik en een stekende pijn ter hoogte van mijn eierstokken. Ook af en toe steken in mijn linker lies. Eerst dacht ik wellicht mijn eisprong/ innesteling. Maar pijn is tot vandaag, dus al zeker vier dagen blijven aanhouden. Weet iemand hoe dat komt? Zijn er dames die meerdere malen IUI gehad hebben en wat is jullie ervaring hiermee? Bij mijn eerste drie IUI pogingen heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Toen ik begon met spuiten van hormonen ivm vierde poging IUI had ik ook nergens last van. Is allemaal begonnen juist na inseminatie. Is soort Menstruatie achtige buikpijn, een scherpe stekende/zeurende pijn ter hoogte van het schaambot/ baarmoeder. Heb heel dag last van sinds zondag. Ik hoop zo dat het positief is. Mag pas woensdag 8 april testen
Ik heb negen iui's gehad en een paar keer ook die steken gehad. Het duurde die keren ook iets langer voor ik ongesteld werd. Normaal op dag 11 na de iui en de twee keer dat ik die steken in de lies had werd ik op dag 14 ongesteld. Dus misschien is er toch iets gebeurd toen? Ik weet het niet. Heb overigens geen enkele keer positief getest. Ik hoop voor jou dat het positief is!
Dankjewel poepeli voor je reactie. Jeetje heftig zeg. Ik zit op m'n vierde ronde en word er nu al gek van. Kan niet zo goed tegen al dat wachten en onzekerheid. Hoop voor jullie dat icsi meer geluk gaat brengen ❤️ Mag ik je vragen waarom jullie zovaak IUI hebben gehad? Bij ons ziekenhuis krijg je namelijk zes en daarna ivf ....
Wij zouden er ook zes krijgen, maar ze waren even vergeten dat de procedure is dat na zes rondes clomid ik een HSG zou moeten krijgen. Die kreeg ik nu pas naar zes keer iui met Puregon. Omdat je na een HSG gedurende een maand of drie iets vruchtbaarder bent, konden we nog drie keer iui doen. Achteraf had ik het liever niet gedaan. Ik word in september 38, dus de tijd begint wel te dringen. Maar ja, je weet natuurlijk niet hoe het loopt en ik ga dan toch maar af op het advies van de arts. Nu dus icsi omdat mijn vriend maar 15% beweeglijk zaad heeft en das veel te weinig voor ivf
Ahh vandaar. Slopend zeg. Ik hoop het van harte voor jou en je partner!!! Mijn man zit in een rolstoel en zo zijn wij eigenlijk in dit hele cirkel terecht gekomen. Nooit gedacht dat het wellicht aan mij ligt en of dat het zolang zou duren om een kind te mogen krijgen. Ik ben 33 en zijn al dik vijf jaar bezig. Hopelijk brengt dit jaar ons beide meer geluk 😄