Pijn onderbuik door innesteling na IUI ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Happy hertje, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
    Ik heb afgelopen week woensdag 25 maart mijn vierde IUI gehad (deze keer gestimuleerd). Theoretisch gezien zou innesteling op zondag (dus gisteren). Nou heb ik sinds zaterdag soort van ongesteldheid pijn in mijn onderbuik. Ik lees overal dat innesteling pijn maar paar uur aanhoud. Echter heb ik dus met vandaag meegeteld al drie dagen last. Vandaag voelde ik ook z'n steek in mijn linker lies.

Mijn vraag is zou dit toch innestelingen pijn zijn of gewoon ongesteldheid pijn? Want normaal heb ik twee dagen voor mijn menstruatie en op de dag zelf soort gelijke pijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Als woensdag de iui was zou op zondag nog geen innesteling kunnen plaats vinden.

3 dagen na de de iui komt de bevruchte eicel aan in de bm, daar zweeft ie nog 3 dagen rond en daarna zal die pas gaan innestelen.

Ik had het toen idd 6 dagen na iui dat ik 's morgens wakker werd met ongi pijn dat mijn man toen al zei dat ik zwanger zou zijn want om ongesteld te worden was het veel te vroeg ( zelfs voor mijn doen). Anderhalve week later bleek in idd zwanger te zzijn

3. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL
  4. Happy hertje

Happy hertje Actief lid

13 feb 2014
    148
    0
    0
    Fotografe
    NULL

Ah wat leuk voor jullie krabje. Bedankt voor je bericht ! Maar had je ook last van steken in je lies? Ik heb sinds vandaag last van. En mijn onderbuik/ ongeveer waar m'n baarmoeder zit voelt zwaar aan. Heel raar gevoel. Rond welke periode had jij last van? Ook rond innesteling ?

Xx alvast bedankt

5. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al 9 x iui gehad en soms had ik ook buikpijn maar soms ook niet. Dus ik kan er ook helaas niks van zeggen of het positief is of niet.

6. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Wat mbg zegt.. Hier hetzelfde, soms wel soms niet....

Deel Deze Pagina