Zeurderig gevoelll

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms krijg ik even een heftig zeurderig gevoel....lijkt wel een wee maar natuurlijk niet zo pijnlijk;) nu heb ik het ook weer....al heel d dag wat last van.
    Herkenbaar voor iemand?

2. sepherine

sepherine Niet meer actief

yep voor mij !
    ik heb het nu soms nog ! had het naar mij idee van 6dpo tot nu .......

veel succes trouwens ik duim voor je !!!!

3. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    Ik heb er ook last van! maar vindt het niet vervelend jij wel? nu maar hopen dat het een goed teken is toch? :) ik kan ook nog niet testen...duurt zo lang hihi succes!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vandaag was het wel vervelend.......soms bereikte het echt even een piek ....niet da het zo'n pijn deed maar gewoon wel vervelend.
    Maar het is nu gewoon helemaal verdwenen?!

Hoop zo dat het de innesteling was! Kwa termijn zou het nog wel eens kunnen .

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kijk dat klinkt goed:D
    Thanks meid!;)

6. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Spannend! Ik duim voor je, meis! Wilde ik even komen zeggen. :)

7. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Hier idem dito.. Duim voor je!!!

8. nono

nono Niet meer actief

Hier ook! Spannend.. ben vandaag nog maar 5 dpo, mar had vanochtend direct toen ik op stond.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi zo lief! Wordt er altijd verlegen van hihi....

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja:D spannend is dat dan hè!
    Ik had het ook gelijk vanmorgen......maar nu is het weer weg......dus laten we hopen dat het iets goeds was.

Tja wat zou het ook anders geweest zijn?
    Hebben jullie trouwens ook zo'n gloeiende wangen? Pffff heb ik al sinds gisteravond. Maar mijn nod is pas over een week;).....maak ik mezelf gek?! Tja ik voel het toch:D

11. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Spannend, hopelijk is het een goed teken!
    Duim voor je!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je charmed :D

13. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben eind dec voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb de afgelopen 2 weken ongeveer last gehad van menstruatie achtige pijn maar ben nog steeds niet ongesteld. Zou dit wel een zwangerschap kunnen zijn? testen geven steeds negatief aan.

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi lov, hier ook een week voor NOD en heb ook gloeiende wangen, ongikrampen en veel afscheiding! Heb jij ook last van veel afscheiding? Spannend hè!!!

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dat heb ik ook :) vorige week donderdag had ik opeens hele scherpe steken links onderin mijn buik, en sinds dien blijven de steekjes ook.
    Ben ook weer snel moe, kan bijna de hele dag slapen..
    Maar ja, ik zou het niet weten want ik denk bijna altijd iedere keer dat ik zw ben als mijn ongi naderd, grrrr :x
    Stomme symptomen ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@foofer ja meer afscheiding heb ik ook! Nu net weer die krampen gehad....en dan opeens zijn ze weer weg zo vreemd....heb dit nog nooit gehad.
    @el ja het kan idd ook helemaal niks zijn maar voor nu hou ik het op een innesteling hahaha
    @cat hoelang geleden ben je gestopt met de pil?

17. cat2

cat2 Niet meer actief

@lov23: ik ben mei 2012 gestopt. Kreeg vrijwel meteen een regelmatige cyclus. Maar vanaf november duurde het iets langer voor ik ongesteld werd: ongeveer 5 weken. Nu vanaf eind december niet meer ongesteld geweest.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat gek dan dat je opeens een andere cyclus kreeg?
    Maar doe gewoon eens een testje dan?!

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi El,

Ik heb ook precies wat jij hebt elke keer allerlei symptomen en denk je van zou ik nou toch echt zwanger zijn?! Mja toch weer elke x die ongi....wordt er gek van!! Mja mss wil ik ook te graag ofzo nu kreeg ik vrijdag ineens n hele heftige kramp en daarna was t weg en nu nog steeds af en toe steekjes en buikpijn mja ik wil niet weer op m'n lichaam vertrouwen want die heeft me al vaker voor de gek gehouden :S en dat wachten elke x duurt zo lang en maakt je best wel n beetje onzeker...maar goed we kunnen niet anders dan geduld hebben en hopen op die ene knaltest!!! :) jij ook veel succes!!!!

20. cat2

cat2 Niet meer actief

@lov: testen zijn negatief. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken want ik hoor ook van vrouwen die negatief testen maar met een bloedtest positief testen. Ik zit eraan te denken om morgen de huisarts te bellen maar weet niet of ik dit nu wel of niet moet doen.

Deel Deze Pagina