graag wil ik weten wie had er last van bijwerkingen van de hormonen. Zo ja, welke last heb je ondervonden. En welke hormonen heb je gebruikt? Alvast bedankt voor jullie reactie....
Heb nu clomid 50 mg, zo nu en dan een opvlieger en that's it. dus eigenlijk weinig last van de bijwerkingen.
Ik heb cetrotide en gonal-f gebruikt en daar had ik alleen wat opvliegers en moodswings van... Maar nu spuit ik alleen pregnyl en ik voel me gewoon zwanger daardoor, zere (.)(.), misselijk, slecht slapen, pijn in mijn buik, hoofdpijn, labiel , slechte stoelgang, veel plassen.... Lekker verwarrend, want ik zit in mijn wachtweken, ik weet dat dit allemaal door de pregnyl komt, maar het is toch een raar gevoel... Liefs Alice
hoiii Ik heb clomid en puregon gebruikt, van clomid had ik last van moodswings en opvliegers. ik spuit nu puregon en heb hier bijna geen last van. Pregnyl spuit ik ook en daar voel je je soms erg zwanger door, verschilt per keer trouwens. groetjes sjolie
Hoi Dames, bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga met Menopur en Pregnyl beginnen, dan weet ik ook een beetje wat me te wachten staat. Al verschillen de symptomen per persoon, natuurlijk. Ik had echt verwacht dat mensen gewichtstoename zouden hebben, overbehaaring, baard in de keel, opgeblazen gevoel,grotere borsten. De moodswings ja, die heb ik toch al...... haha Maar al met al valt het toch wel mee dan. Maar ja wie weet wat voor reacties er nog komen. Dat je je door de pregnyl zwanger kunt gaan voelen is idd wel vervelend. Zo krijg je stiekem toch hoop, al is die er zowiezo wel. Nou ik ben benieuwd of er nog meeer reacties komen.
puregon geen bijwerkingen, soms wat opvliegers...pregnyl gaf me een zwanger zijn gevoel. die helaas ook neerklapte met het ongesteld wordne. Voelde me heel naar! Clomid en metformine was ik hele dagen misselijk. Viel 5 kilo af!
van provera ben ik aangekomen, hield veel vocht vast. Van de puregon kreeg ik moodswings, maar dat kan ook komen van de zenuwen natuurlijk en van pregnyl netzo eigenlijk. Dus of die moodswings komen van de hormonen of combi met de zenuwen?
Ik heb destijds totaal geen last van de hormonen gehad. Ik gebruikte Lucrin, Gonal-f, Pregnyl en Progestanbolletjes. Heb zelfs niks gevoeld van de pregnyl in mn lijf. Moet zeggen dat ik nu tijdens de zwangerschap ook helemaal geen noemenswaardige klachten heb gehad. Kan denk ik goed tegen hormonen, gelukkig maar Succes allemaal!
Utrogestan: progesteron, nou niet echt veel kwaaltjes buiten puistjes op men gezicht, misschien ook meer moe maar ben niet zeker dat dat van de hormonen komt Zou je van hormonen ook extra paranoïa kunnen worden
Ik had Decapeptyl en Gonal f en ook amper bijwerkingen. Af en toe een goede migraine aanval en wat wisselende stemmingen. Verder nergens last van gehad. Groetjes Elvira
Heb toch voor veel moeten stemmen..... Ik schreef een soort van dagboek en dan valt je vaak pas op wat er allemaal met je gebeurd. Ik zal kijken of ik nog weet wat ik allemaal gebruikt heb: Puregon, Pregnyl, Gonal-F, Cetrotide, Decapeptyl, Progestan. Klachten: Stemmingswisselingen Opgeblazen buik (niet alleen van de fliekels) Migraine Misselijk en verdere zwangerschapskwalen. Heel veel succes!
Hmm...zit nu op dag 3 van de Decapeptyl en als ik mij zo blijf voelen dan ben ik een happy mens. Na hoe lang begin je eigenlijk iets te merken van de effecten?
Ik heb gebruikt: Clomid, Pregnyl, Lucrin en Puregon en heb van geen van allen last gehad, of dat ik me anders van anders voelde.
ik heb Menopur gespoten en daar had ik vooral een beetje last van stemmingswisselingen. pregnyl voelde ik me super zwanger (overal om huilen, borsten die op springen staan etc etc) decapeptyl kreeg ik hoofdpijn van, droge vagina, opvliegers, nachtzweten, vermoeidheid, stemmingswisselingen, vaginale pijn bij vrijen, en af en toe misselijk. door al die bijwerkingen van de decapeptyl heb ik geen bijwerkingen meer gemerkt tijdens het spuiten van gonal F, dat is weer het positieve
Hallo Allemaal, Ik ben begonnen met Lucrin en heb daar enorme depressieve buien van gekregen. Veel nachtzweten, dikke enkels en janken om niks of heel agressief/boos uit de hoek komen. Ben er bijna mee gestopt, omdat ik mezelf niet meer herkende. Maar dit heeft maar een week geduurd. Nadat ik Gonal F erbij ben gaan spuiten kwam alles weer in balans (zoals het zkh het ook gezegd had) en nu voel ik me weer helemaal prima. Sta op het punt om bijna punctie te kunnen laten doen, hoor ik morgen waarschijnlijk. Ik denk dat elk hormoon bij iedereen anders uit kan pakken, dus pin je er niet op vast of laat je niet afschrikken. Bij mij was het heel heftig (alleen de Lucrin), maar gelukkig tijdelijk! Groeten, Jille
Ik heb nu clomid en vorige maand voor de eerste keer pregnyl. Van clomid heb ik echt last van depressieve buien en huilbuien om niks eigenlijk en gewichtstoename, (heb de hele tijd zin in eten/snoep tijdens het slikken van clomid). Van pregnyl had ik inderdaad zwangerschapskwalen zoals misselijkheid en opgezwollen borsten. Groetjes
Ik gebruik Lucrin en Gonal-f: tot nu toe nog geen bijwerkingen gemerkt. Ik voel me prima! Heb het nog even bij mijn vriend gecheckt...en ook hij vindt dat ik net zo gek doe als anders. Haha!
Ik had bij de clomid eigenlijk alleen erg last van opvliegers. Moodswings vielen wel mee. Nu met de puregon heb ik dat veel meer. Ik ben ook moeier dat anders. Vermoeidere ogen en ik heb steeds het gevoel om te willen janken (kan het alleen niet). Pregnyl gebruik ik eigenlijk alleen om mijn ei te laten springen en daar heb ik verder geen last van. Ik merk wel dat ik aankom. Maar vooral op mijn buik. Knopen van mijn broek gaan veel moeilijker dicht. Het gaat toch allemaal op je buik zitten. Ben ook erg opgeblazen. Overbeharing heb ik niet gekregen door de hormonen. Dat had ik al. Mensen met pco kunnen daar erge last van hebben. Bij mij valt het gelukkig erg mee. Ik laat nu ook het 1 en ander laseren en dat is echt een aanrader voor de mensen die hier ook last van hebben.
Bij mijn IUI had ik Puregon en Pregnyl. Van Pregnyl merkte ik niets (is maar eenmalig om eisprong op te wekken), maar Puregon heb ik eerste ronde echt wel gemerkt. Opvliegers en emotioneel. Tweede en tevens laatste ronde viel het mee en was mijn lichaam er aan gewend, denk ik.