Hallo meiden, Ik weet niet zeker of ik het hier goed plaatst, maar wist anders ook niet waar wel. Mijn verhaal/vraag: Na een miskraam gehad te hebben ben ik in Januari weer begonnen met clomid slikken. Ik had met clomid altijd een cyclus van 28 dagen. Vorige week werdt ik met 25 dagen ongesteld. De menstruatie heeft maar 5 dagen geduurd en was niet zo heftig als ik gewendt was. Kon in feite de hele dag doen met 1 tampon. Ik ben op dag 3 weer begonnen met clomid. Voel me de hele week al anders. Beetje raar gevoel in mijn buik en moe. Ik linkte het aan de clomid. Vandaag om 18.15 uur de laatste clomid ingenomen. Vanavond even lekker in bad gegaan. Toen ik uit bad kwam had ik weer een vreemd gevoel. Om 21.45 uur een action zwangerschapstest gedaan (had ik er toch nog liggen) binnen 2 minuten zag ik een heel licht tuurstreepje. Kan de clomid de test beinvloeden? Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?
Clomid kan geen vals positief veroorzaken. Een mogelijke eisprong wel, maar ook rest-hCG van je miskraam. Of had je al een keer weer blanco getest erna? Of wat je dacht dat een menstruatie was, was toch geen menstruatie.
Clomid kan het resultaat van een zwangerschapstest niet beinvloeden. Je zit nu op cyclusdag 8? Als je zwanger zou zijn, zou een streepje op een test, volgens mij, een stuk duidelijker moeten zijn dan een heel licht tuurstreepje. Aangezien je dan al ruim 5 weken zwanger zou moeten zijn. Wanneer was je miskraam? HCG kan nog wel zes weken in je lichaam blijven zitten.
De miskraam was eind November. Dus lijkt me niet dat deze nu nog zichtbaar is. Ik heb +/- 2 weken terug ovulatietesten gebruikt en hiervan waren de eerste 3 wit, en de laatste 2 een oplopend streepje bij de 14e dag. Heb net ook een ovulatietest gedaan, en hierop gelijk een duidelijke streep. Zal wel een erg vroege eisprong zijn dan toch?
Ovulatietesten lopen niet op. Ik bedoel: het is niet nodig dat ze oplopen om te knallen. Ze kunnen oplopen, aflopen en opeens knallen uit het niets. Een eisprong op dag 8 kan een cyclus van 10 tot 24 dagen geven. (De periode na de eisprong mag 10-16 dagen duren) Dus die cycluslengte is niet zo raar?
Pas op met de testen van action Die geven helaas negatieve uitslagen Zou testen van kruidvat proberen 2 v 5 euro
Vanochtend nog een action test gedaan. Weer een tuurstreepje. Vanmiddag de kv 2 voor 5 gedaan en gelijk een mooie streep. Daarna nog een clearblue digitaal, en het stond er echt.. Zwanger. Toch durf ik niet blij te zijn. Heb een enorm zeurend gevoel in mijn buik, en had vanmiddag een mini vlekje bruin in mijn inlegkruisje. Ben bang dat het weer niet goed zit.
Ik duim voor je dat het hCG is van een nieuwe zwangerschap! Als ik jou was, zou ik gezien je voorgeschiedenis vragen om hCG bloedonderzoek (minstens twee, liefst drie, met steeds een dag of twee ertussen). Als het hCG mooi stijgt, dan helpt dat je zekerder maken en de tijd overbruggen tot je eerste echo.
Volgens de arts is het geen probleem dat ik clomid heb geslikt terwijl ik eigenlijk al zwanger was. De arts vermoed dat de bloeding een innesteling is geweest. Ze ze Ben bij iedere wc bezoek bang om bloed te zien. Trauma van de miskraam. 9 maart eerste echo.. pff.. nog 3 weken in onzekerheid.