Hoi dames, Deze maand zouden wij de tweede IUI poging doen. Op de echo van dag 3 was een cyste te zien, maar ik mocht toch beginnen met menopur. Op dag 10 was de cyste gegroeid, zo'n 3 cm. Ik moest doorgaan met spuiten en op dag 12 terugkomen. Nog geen resultaten. Op dag 14 (vandaag ) weer geweest. Cyste is nu 4 cm, de grootste follikel 10 mm. De poging wordt afgebroken en ik moet 10 dagen iets slikken om de menstruatie op te wekken. Echter vind ik net rekbaar slijm, wat ik dan apart vind. Zou dat evengoed kunnen al is er geen eitje? Wie weet er iets van? Bedankt alvast
Als je hormonen in de war zijn, kun je altijd wat meer last van slijmverlies en afscheiding hebben. Dat zegt niks over een eisprong. Als het vruchtbaar slijm was geweest, had je op de echo een grote follikel moeten zien. In jouw geval komt het dus door de verstoorde hormonen: door het spuiten, de cyste en je lichaam dat niet zoals gewenst reageert. Succes, hopelijk verloopt de volgende ronde beter!
Ja dat kan, heb ik de laatste maanden met regelmaat en dat terwijl ik vrijwel zeker ben dat ik geen eisprong heb. Ik pcos dus dat verklaard bij mij al een hoop. Wat ik apart vind....is dat ze je door hebben laten spuiten met een cyste. Deze neemt namelijk de meeste hormonen op waardoor hij groter wordt en de kans op een follikel veel kleiner wordt.