Clomid ervaringen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barbara1, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Halve elke dag zou het zelfde zijn als om de dag. Qwa werking. Ja ik mocht wel klussen. Was mn eigen keuze. En ze zei ja, de afgelopen maanden is er wss ook elke keer kans geweest op een meerling. Dus het is aan jou. De kans dat er meerdere ook echt tegelijk springen enz was klein. Ik had wel 1 dominante. We zullen het zien.. ik heb geen gevoel dat t raak is. Afgelopen jaar is het ook nog niet gelukt met clomid.

2. brooklyn

brooklyn Lid

19 jan 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ik wil ook gezellig mee praten.
    ik heb net twee rondes clomid achter de rug en het lijk maar niet aan te slaan.
    eesrt 50mg en toen 100mg maar niet ongesteld en al helema niet zwanger.
    beetje gedeprimeerd na me test van vanochtend. had me zelf beloofd om positief te blijven maar stieken had ik gehoopt dat het deze ronde raak zou zijn. ik weet niet of ik het nog kan opbrengen om positief te zijn. iemand tips ?

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Brooklyn..hoe lang duurde je cyclus na de 100mg dan? Misschien heb je standaard een lange cyclus?

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik sluit me ook hier aan ! Ik zit nu in mijn tweede ronde clomifeen 50mg. Vrijdag een intake gehad voor een behandel plan. Dinsdag komen voor een echo en meting van mijn baarmoederslijmvlies.

Wat vervelend brooklyn heeft de gynaecoloog niet voorgesteld om de cyclus te volgen ?

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik heb ook dinsdag mijn eerste timingsecho deze ronde Jezzebel :) Vandaag vast een ovutestje er tegen aan gegooid.. Nog helemaal wit..
    Heb dr zin in.. Goede hoop ook vw de 100mg deze ronde..

6. brooklyn

brooklyn Lid

19 jan 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ julia1979 volgens mijn gynacoloog moet ik op dr 35ste dag van my cyclus testen als die negatief is beginnen met de 10 daage kuur duspathon. dus ik hrb gden idee hoelang mijn cyclus dan is?

@jezzebel88 bij mij in t ziekenhuis volgen ze alleen.mee als je 150mg clomif alikt. deze cyclus gaan ze mee kijken ik ben benieuwd!

van de terleurstelling bekomen weer enigszins positief.

7. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Brooklynn dus je begint nu met 150 Mg?

8. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend meiden. ik ben zo benieuwd wat ze gaan zien. Hou jullie op de hoogte meiden. Bij ook heel benieuwd naar jullie echo's

9. brooklyn

brooklyn Lid

19 jan 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja 150mg ben blij dat ik nu echos heb dan weet ik tenminste zeker of het echt Aanslaat of niet. op de 12e dag van me cyclus eerste echo
    we houden elkaar op de hoogte in deze spannende tijden.

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik zat vandaag op cd 10 en had eerste echo moet vrijdag weer

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier Cyclusdag 15..1e follikelmeting.. Eentje van 15mm en eentje van 20mm. Bij mij worden ze snel 25-27mm voor ze springen dus nog even geduld..Donderdag weer een echo.

Gisteravond wel opeens heel vruchtbaar slijm dus goed teken. Vanmorgen was het ovulatietestje nog wit..maar ik ga toch maar 2x per dag testen want ze kunnen van wit naar knaller omslaan hier..

12. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai dames.

Ik zit in 2de ronde clomid 50mg. Eerste ronde met metingen en deze ronde zonder metingen..

En vandaag 12/13 dpi getest

Bijgevoegde bestanden:

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Aaaaahet veenbaas gefeliciteerd !!!

14. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Super veenbaas :)

15. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Hoi dames

Eigenlijk vandaag de uitslag.. Maar helaas pas volgende week dinsdag weet ik of er een eisprong is geweest! Dat duurt lang!!!! Ook omdat ik geen testen heb gedaan heb ik gewoon geen idee... Wel zoals als eerder geschreven 3 dagen een gevoelige baarmoeder (mond?) maar thats iT. Nu voel ik me ook weer heel normaal.. Hm symptomen zoeken , slechte gewoonte!

16. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu voor 2de ronde op 100mg,
    1ste keer zwanger maar helaas miskraam na 7 weken.
    Helaas doen ze bij ons geen metingen pas met 150mg.
    Ik heb nog voor 5 rondes 100mg mee gekregen.
    Maar hoop dat ik volgende week goed nieuws heb..
    Ook al voel ik me niet zwanger...
    Vorige week was ik wel heel erg mee bezig zelf vervroegde zwangerschap test gehaald maar sloeg natuurlijk nog niet aan.logisch soms ben ik geobserdeerd denk ik...

17. Jen2809

Jen2809 Lid

15 okt 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellez...helemaal herkenbaar je wilt er niet te veel mee bezig zijn maar toch voel je van alles en ben je er dus wel mee bezig in je hoofd.

Ik heb vandaag helaas mijn menstruatie gekregen, had ik al wel verwacht voelde de symptomen afgelopen 2 dagen.
    Wel weer normale cyclus gelukkig 30/31 dagen.

Dus nu weer 9e ronde clomid 150mg, hopelijk slaat hij deze keer ook gewoon weer aan, want spuiten is alles behalve leuk..en mei ook afspraak met gynecoloog voor evaluatie gesprek, en mocht het dan nog niet raak zijn, starten we als het goed is in juni met IUI.:(

Iedereen succes met de nieuwe rondes..:) of het afwachten ;)

18. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Gefeliciteerd ! @veenbaas

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Cyclusdag 17 en een tweede en laatste follikelmeting gehad. (De rest doen we deze ronde met testjes)
    Vanmorgen zaten de follikels op 26mm en 20mm. Best blij dat ook die tweede nog meegegroeid is! Hij gaat waarschijnlijk mee springen voorspelde mijn gyn. Dubbele kansen dus deze maand. Heb ik al eens eerder gehad dus ik maak me geen waanbeelden..maar toch stiekem fijn.. Goede kans dat ze morgen springen dus.

Mijn ovulatietestje is nog aan het opdrogen en er komt een streepje. De knaller verwacht ik in de loop van de dag nog.. Heerlijk..lekker eens een vroege ovulatie deze ronde. Ik zet hem op morgen tenzij ik vanavond nog geen knaller heb.. Even afwachten nog.

Hoe gaat het met de rest? Nog meer eitjes aan het springen? Temperatuur was hier vanmorgen weer wat hoger dus ook duidelijl een dipje gehad.. Benieuwd wat ie morgen is..

20. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Net na een toiletbezoek een veegje bruine afscheiding ( heel weinig) zou de menstruatie er nu al aankomen? Dit is CD 22

Deel Deze Pagina