Ja ik ook over op de 100mg helaas eerst moet ik mijn menstruatie afwachten voordat ik überhaupt mag beginnen manlief zijn onderzoek was gelukkig top dat scheelt bij mij weer een hoop zorgen
Oke. Spannend Hoelang is je cyclus meestal? Ik ben nu op dag 25 vorige maand was me cyclus 31 dagen.. Volgens de gyncoloog mag hij 35 dagen duren...
Vorige keer maar 22 dagen, en " vroeger " 28 dagen Afwachten .. Ik heb vanmiddag een telefonisch consult, het ziekenhuis wil me zonder controles de clomid door laten slikken, maar cyclus 1 was heel raar en waar ik nu in zit kwam zo langzaam op gang en uiteindelijk pregnyl, dus ik wil wel meer controle ..
Korte cyclussen wel lekker opzich... Ja geeft zoveel onzekerheid he wivine.. Ik werd vannacht wakker met kloppende branderige pijn bij me ei stokken / baarnmoeder heb het weleens vaker wat kan het zijn? Had maar PCM genomen daarna weer kunnen slapen gelukkig. Nu is het ook aanwezig lichtelijk.. Herkennen jullie dit?
Nee eigenlijk niet , wel de pijn maar meer stekend.. Ik had zaterdag flinke buikpijn en afscheding ( wit) toen weg en vandaag alleen veel afscheding , dus ik gok op een menstruatie dit weekend ... Baalen!
Alleen de assistent gesproken vandaag, die zei nogmaals dat testen pas betrouwbaar zijn 14 dagen na pregnyl. Ik had dus veel te vroeg gestrest, en negatief of positief zou ineens anders kunnen worden. Ik heb wel echt heel erg last van dikke wit/crème afscheiding, normaal nooit.. Misschien duidt het op een aankomende menstruatie..
Oke nog steeds geen duidelijkheid dus... K vandaag weer een test gedaan word echt een obsessie van mij... Weer negatief word zo gek van het wachten.. Hopen dat we snel positieve test krijgen ☺️
Ja zeker ! Ik heb geen testen in huis dus dat os makkelijk Ik durf gewoon niet te gaan testen maandag omdat ik denk dat het negatief is...
Hi meiden, Vandaag 14 dagen na de pregnyl getest en negatief was een Kruidvat 2v5 test . Zit pas 12 dagen ongeveer na eisprong , nog te vroeg getest? Even geen hoop meer
Het kan nog Wivine..houd even moed. Je weet nu in elk geval dat je testen 12 dagen na pregnyl schoon zijn. Das fijn. Jij tempt niet he? Dat geeft mij stukje info..Mijn temp gaat meestal zo rond 11/12 dpo omlaag..dus dan weet ik dat het einde in zicht is.
Nee ik Temp niet. Wel zag ik dat de Kruidvat test gevoelig is voor 50 of meer, andere testen 25 of meer.. ik wacht even af of er dit weekend wat roods komt, en anders heb ik dinsdag een telefonisch consult. Zo raar want pf wordt gek van de afscheiding.. irritatie en alles down there behalve bloed:O
En net een klein beetje roze bruin bloed, paar druppels. Maar het zet nu nog niet door.. VAAG! Nog maar niet als dag 1 tellen dan..