Clomid ervaringen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barbara1, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    k was net weer voor een echo, 1 follikel is vanaf zondag van 11mm naar 12,7 gegaan, er is dus nog hoop donderdag weer terug..;) Dag 17 zit ik nu..

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    We zitten in de zelfde topics! Dacht al even dat er wat fout ging. :)

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh wat goed zeg! Spannend donderdag! Ik mag dan ook weer dus ga duimen voor ons!!

4. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Nou hallo lieve dames die in hetzelfde schuitje zitten. Ik zou toch nu volgens mijn normale cyclus een eisprong moeten hebben. Maar ik heb nog helemaal geen cervixslijm gespot dus als ik ongesteld wordt toch volgende maand wel controles vragen aan de arts. Ik zit normaal op een cyclus van 32 dagen en dacht dat die juist door de clomid misschien korter zou worden. Heb wel flik last van hoofdpijn en moe zijn een paar dagen. nog 15 dagen wachten en dan weten we meer.. Maar normaal heb ik wel altijd flink slijm maar nu dus niets jullie daar ervaring mee?

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn symptomen verschillen per keer. Kan er geen pijl op trekken. Ook is mijn cyclus met clomid niet altijd hetzelfde. Als je onge wordt betekend het wel dat je een eisprong hebt gehad. Meestal is die twee weken voor je onge.

6. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Wivine hoe was t vandaag bij jou?
    Bij mij erg goed! Eitje was nu 17 mm... en afg. maandag 11,4!
    Dus we mogen aan de slag! Zaterdag en maandag weer echo... spannend!!!

7. Newmamatobe

Newmamatobe Nieuw lid

11 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vandaag mijn laatste tabletje van de duphaston.

Ik vroeg mij af of je ook een temperatuur verhoging krijgt van duphaston? Iemand hier ervaring mee?

Bedankt alvast!!

8. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen
    Ik ben ook bijna klaar met duphaston
    Vorige cyclus met 100mg clomid helaas niet aangeslagen 3de ronde
    Vanaf deZe maand start ik met 150mg clomid
    Cd 10 voor de eerste echo ben blij dat ze nu het in de gaten gaan houden

9. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Echo gehad en van 12.6 naar 16.7 mm met 2 dagen ertussen, daar mag ik best tevreden mee zijn! Bms van 6.4 naar 7.6 . Waarschijnlijk morgen nog een meting!

Liefs

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Wauw, ook al zo goed Wivine! Wat fijn!! Bij mij was hij van 11,4 mm naar 17 mm gegaan! Had ik nooit verwacht!
    Mijn buik is behoorlijk onrustig...en voel veel steekjes.
    Morgen heb ik ook weer echo, spannend! Hopelijk goed nieuws voor ons beide!

11. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha dames.. Even een kleine update van mijn kant.. Ik ben ZWANGER! Ronde 4 met 100mg clomid is het gelukt. Zelfs met maar een enkele follikel. Ben dr superblij mee. Houd moed ladies!

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Wauw Julia!! Gefeliciteerd!!!
    Hier spannende weken.... heb waarschijnlijk vrijdagnacht of zaterdagmorgen m'n eisprong gehad. Dat kon de arts zien op de echo zaterdagmorgen. Hij was toen net gesprongen.
    Spannend dus!! Bms zag er super uit, als een schoolvoorbeeld 😄.

Morgen weer afspraak met m'n eigen arts. Hopelijk nog een echo... ben wel benieuwd hoe t er nu uit ziet.

Geniet van je zwangerschap Julia!!!

13. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Gefeliciteerd!!

Bij mij weer een hoop onduidelijkheid! Vanochtend op de echo geen follikel meer te vinden die vrijdag 16,7 was .... Wel vocht in de buik wat kan duiden op een eisprong .. Maar? Geen idee weer dus..

14. Lolabeauty

14 jun 2015
    14
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ook ik ben hier nieuw op dit forum en lees al de hele avond alle berichten over jullie ervaringen met clomid, heel interessant.

Ik zal ietsjes meer over mezelf vertellen, dan hebben jullie een beetje een beeld bij mij.. want qua bijwerkingen van clomid... heb ik ze geloof ik allemaal =(.

Wij zijn 1,5 jaar geleden gestopt met het slikken van de pil met het idee van, we zien wel waar het schip strand. Na een half jaar nogsteeds niet ongesteld geworden.. dus een bezoekje aan de huisarts dan maar.. Die vond dat ook een beetje gek, maarja kan gebeuren na aantal jaar de pil geslikt te hebben (ik ben trouwens 23). Toch een verwijzing naar de gynaecoloog gekregen.

Eenmaal daar zijn we begonnen met primolut om menstruatie's op te wekken. Toen waren we alweer 5/6 maanden verder. Toen 2 kuren clomid 50mg gehad.. wederom bleef menstruatie uit terwijl ik wel eisprongen had? Raar! Gelijk dosis clomid verhoogd naar 100mg.. Toen wel een mooie eisprong gehad en werd uit mijzelf ongesteld op cyclusdag 34! Feest! Toevallig had ik nog een controle staan bij de gynaecoloog, en op haar advies toch clomid verhoogd naar 150mg omdat ze na 34 dagen toch teveel vond.. zucht! Ik zit daar nu van op mijn 2e dag dus afwachten.......

Wat voel ik me beroerd van die rommel..... moet het echt even kwijt.
    Gelijk na het eerste pilletje van de kuur schieten de ontstekingen mijn huid uit (acne, bultjes, schilfers).
    Ook last van enorme opvliegers (continu klammig), lichte duizelingen, huilbuien en verminderde eetlust.. terwijl ik wel aankom qua gewicht.

Mijn vent heeft het zwaar te verduren met die stemmingswisselingen van mij, gelukkig is het maar voor een paar daagjes. Nog 3 dagen doorbijten, het is uiteindelijk voor een prachtig doel toch?

Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te volgen!

15. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Lolabeauty, ja de bijwerkingen kunnen erg gek makend zijn! Hopelijk kunnen jullie dat samen aan. Ook moet je niet schrikken van allerlei zwangerschapsymptomen, dat hoort er helaas ook bij. Succes! Krijg je ook pregnyl?

16. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Daar ben ik weer even ik heb dus nu over 5-9 dagen mijn nod. Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest dus heel handig is dat niet.

Ik ben heel erg moe. Veel last van de darmen sinds 2 dagen. verschrikkelijke eetlust dat had ik hiervoor in ieder geval niet haha.

Maar ja te vroeg om iets van een zwangerschap te merken lijkt mij en denk ook niet dat het raak is deze maand. Maar zijn dit symptomen die ook bij de clomid kunnen horen?
    Wat maakt het mij onzeker zeg hahaha

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat ik heb begrepen kan clomid heel veel bijwerkingen hebben. Veel zwangerschapssymptomen komen dan aan bod. Spannend. Maar je kunt inderdaad niets anders doen dan afwachten.

18. Rihanna326

9 mei 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik val even tussen in. Ik heb een vraagje ik zit in mijn derde ronde clomid helaas denk ik dat ik woensdag ongesteld ga worden... Mijn vraag is in mijn derde ronde is me clomid verhoogd naar 100 Mg dat is toch om te zorgen dat je cyclus korter word ? Hoop dat iemand me kan helpen ? Groetjes

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Bij mij werd er steeds verhoogd omdat de eitjes anders niet groeiden. Denk dat ieder een eigen reden heeft?

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik ben wel verhoogd van 50 naar 100mg omdat de eitjes te traag groeien. Ging van dag 26 naar dag 18. Heel fijn..

Deel Deze Pagina