Hoi! Naar mijn idee wordt t verhoogd om je eitjes te laten groeien. Waarschijnlijk had je bij 50 mg geen resultaat? En is daarom verhoogd naar 100 mg. Clomid is volgensmij niet om je cyclus te verkorten. Veel succes!
De echo liet vanmorgen een gekrompen follikel zien.. dat is goed dus! Verder zag t bms er ook goed uit. Volgende week maandag progesteronwaarde bepalen en dinsdag krijg ik telefonisch de uitslag. Spannend!! Ik vraag me af hoe ik die weken ga doorkomen 😛.
Als je het tegen mij hebt...ja..ik ging van eisprong op dag 26 naar dag 18. Het verkorten vd cyclus is een bijeffect van meer clomid. Geen gyn zal je meer geven als je al ergens rond dag 14-18 zit met je ei..maar voor mij was het zeker de moeite.
Hi Dames, Ik heb morgen een gesprek met de arts, eindelijk. Snap gewoon niet dat van vrijdag 16,7 mm naar zondag 'niets' meer gegaan is, en dan het vage antwoord, tja wel vocht misschien is die wel gesprongen? Sowieso zat ik zondag al op dag 23, dus erg traag, en de dosis wordt niet verhoogd.... Zou een follikel kunnen springen bij ongeveer 18 mm? Want had zaterdag namelijk erg veel pijn tijdens, het klussen (dus) .. Onwetendheid alom dus!
Als ik zou moeten gokken, denk ik dat dit wel mogelijk is. Ik krijg mijn injectie soms bij 18mm. Maar met clomid kunnen ze wel groter worden voordat ze springen.
Hoi ik ben sinds lange tijd weer terug op het forum. Omdat ik in een jaar tijd niet zwanger ben geworden, maar weel een redelijk regelmatige cyclus heb ben ik deze maand begonnen met clomid 100 mg. Op m'n 3e tm 7e dag geslikt en de 13e terug. Waren 3 eitjes te zien, 1 links van 20 mm, 2 rechts van 9 en 14 mm. Heb daarna gelijk pregnyl spuitje gehad en het advies die zelfde dag en 2 dagen erna te klussen. Nu is het afwachten!! Ben deze maand ook begonnen met temperaturen. Hebben jullie ook bijwerkingen gehad door de clomid? Ik ben nu al een aantal dagen snachts misselijk en last van slapeloosheid, overdag heel moe... Kan volgende week testen
Hier ook een apart verhaal. Geen bms na twee miskramen en de laatste curettage. Geen asherman en ineens geen eisprong meer volgens de arts. Nu dus Duphaston geprobeerd (weer geen ongi maar ja lastig als je geen bms hebt) en net klaar Met 50 mg clomid. Tja wanneer ga je dan seksen ? Vriend heeft al laag libido... En gaat dit werken? Van vrichtbaar naar miskramen en dan ineens ben je niet vruchtbaar meer.
Spannend turksnoepje... Ik ben net begonnen net 150mg en gaan nu pas echo's maken.. Dus ben erg benieuw Ik heb na dag of 5 pas na clomid beetje down gevoel nergens geen zin in.. En gevoel dat me ei stokken rammelen... Branderig stekende gevoel.. Beetje moeilijk te beschrijven...
Volgens de arts is clomid niet het Middel voor mij... En met spuiten kunnen ze tussendoor de dosis verhogen als het weer zo traag op gang komt ...
Nee 30 juni afspraak en heb me goed ingelezen . Veel vragen al Gesteld op voorhand en wil en eis een behandelplan. Vind t sowieso raar dat er niet gemeten wordt. Hoor je Toch bij te houden hoe groot erc etc. Anyway t lijkt een never ending story ondanks dat je veel succes hoort na clomid. Ik was zwanger zonder hukp middelen en velen zijn dat niet. En nu ineens is m'n lichaam zo???
Oo weer onduidelijkheid hier.. Ik heb maandag progesteron laten prikken en nu was de waarde daarvan 10 zelf denk ik dus dat ik vrijdag of zaterdag eisprong gehad heb! Maar! We zijn alleen "actief" geweest op zaterdag... En ergens dinsdag of woensdag.. Pf had het toch moeten bijhouden.. Zou er kans van slagen zijn? Bms was mooi 7,6
Ik snap t niet helemaal..heb je dan veel te vroeg of veel te laat laten prikken. Ik moest progesteron altijd week na ovulatie prikken. 10 is ook erg laag.
Heel vroeg , mijn cyclus duurde erg lang.. Dus vrijdag eisprong en maandag al prikken... Maar ook veel te weinig geklust dus geen gelukt denk