Clomid ervaringen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Barbara1, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik zit op dag 13 vandaag.
    Het is niet onze keuze om het zo te doen het is echt advies van gynaecoloog. Ik ben afgelopen mei pas gestopt met pil, dat is erg kort om al doorverwezen te worden maar dat heeft te maken met mijn verleden. Ik ben blij dat we geholpen worden

2. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Nou toch verassing vandaag eindelijk na 42 dagen nog ongesteld geworden. Vrijdag is nog op tijd als ik dan clomid krijg dan mag ik zo ongeveer direct gaan beginnen.

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Nou dames de 150mg heeft bij mij EINDELIJK aangeslagen. Ik had twee eitjes van 20mm, dus twee keer kans ;) Meteen een prik in mijn buik om ze even extra te helpen met springen. Mijn man en ik hebben nu het klusadvies gekregen en doen ons uiterste best! Ben zo benieuwd of we meteen raak schieten!!

4. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Super naturel , echt fijn. Heel veel succes. Voor jou breekt zo t wachten aan dus. Hou ons maar op de hoogte over paar weekjes.

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Super nieuws naturel geeft mij ook weer hoop dat hogere dosis wel echt kan werken

6. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    @naturel super om te horen. Nou hopen dat het raak is inderdaad.

Ik ben bij de arts geweest vrijdag en heb te horen gekregen dat onze kans op een natuurlijke zwangerschap maar 10-20% procent is en dat is als mijn ene overgebleven eileider goed werkt. Dus eigenlijk volgende week maar toen kon ik niet dus nu over ongeveer een maandje een kijkoperatie om te zien hoe het met mijn eileider is en of mijn oude operatie geen schade aangericht heeft. We hebben ook gelijk te horen gekregen dat als we het echt willen we waarschijnlijk op ivf over zullen moeten gaan. Maar heb voor nu dus wel hormonen en vitaminen en mineralen me gekregen om mijn eieren beter hun werk te laten doen. Als we voor ivf zouden kiezen na verloof van tijd kost dat voor Turkse begrippen toch best veel geld namelijk.

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dat is minder nieuws Elly.. Duim voor je dat je eileider noig goed is!

Ik wil zo graag testen, maar dat kan nog niet.. Heb zere borsten en tepels en een ware baarmoeder. Geen idee of dat bij een zwangerschap of eisprong hoort....

8. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Dit gevoel heb ik ook zo'n anderhalve week geleden tot afgelopen weekend gehad. Vandaag is het dag 28 en is dit gevoel veel minder. Morgen contact met de gyn of ik een goede eisprong heb gehad. Wacht tot weekend met testen (denk ik). Weet nu even niet wat ik voel en als ik wat voel of dit een komende ongesteldheid is of iets anders.

9. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    @Naturel spannend hoor.

Hier vandaag de verpleegkundige gesproken. Clomid 50 is aangeslagen gelukkig. Goede score op de progesteron uitslag.
    Nu afwachten..... maar tempkaartje geeft niet veel hoop maar maar we zien het wel. Als ik ongesteld word dan volgende ronde weer clomid 50 dus ik ga ze zo maar even bestellen bij de apotheek want de vorige keer hadden ze ze niet in huis ;-(

10. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Vandaag contact gehad met de gyn. Heb een goede eisprong gehad. Zou een week na het bloedprikken ongesteld kunnen worden of zwanger kunnen zijn. Hrt bloedprikken is nu 8dagen geleden en ben niet ongesteld. Na dit telefoontje toch maar even met knikkende knieën een test gedaan. Deze is negatief........
    Wat nu? Iemand bekend hiermee?
    Wacht tot na het weekend met nog een test, misschien dan meer duidelijkheid. En misschien in de tussentijd ben ik wel ongesteld geworden.
    Van een vrij goed gevoel na dat telefoontje naar een k#///$# gevoel na die test:x

11. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Nieuwe ronde clomid 50 gestart. Ben benieuwd wat deze ronde brengt.

12. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Imoan succes met de nieuwe ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen moet je maar denken.

Hoe gaat t met Bubbels en Naturel? Nog aan t afwachten?

13. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    hier ook bij de eerste ronde clomid dadelijk raak dochter is nu 16 maanden nu al 6 maandan gestopt met de pil en nog steeds niets 17/11 afspraak bij gyni voor te kijken of ik miss opnieuw met clomid moet beginnen

toi toi toi dames

14. Jen2809

Jen2809 Lid

15 okt 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

heb alles btje terug gelezen, spannend sommige nog in de afwacht periode.

ik heb ondertussen ook me 3e ronde clomid 100 erop zitten, heb dus ook een eisprong (eitje was ong 21mm) gehad, want ik wou graag weten of ik wel een eisprong had, en dat is dus ook zo geweest.
    We hebben in die tussentijd flink geklust, volgende wk bloedprikken voor progestoron.
    Ben benieuwd of nu wel raak is, voel nl niet veel pijntjes vergeleken met de keer ervoor..:(

Jullie succes met afwachten of de nieuwe ronde clomid..;)

15. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    even korte reactie want mn comp is er mee gestopt dus nu ff via telefoon hier nog wachten, maar bij de eerste keer had ik met clomid ook cyclussen van 33 dagen. nu dag 29 dus ik wacht nog geduldig af. later langere reactie. iedereen weer succes!

16. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Ik heb een vraag. Ik heb pcos en ben vandaag begonnen met primolut om menstruatie op te wekken. Dit is een kuur van 12 dagen. Dat zou betekenen dat ik rond de 18e ongi ga worden. En heb pas de 25ste gesptek voor hormoonkuur voor de eisprong. Is dit wel op tijd? Had gelezen dat je in de derde dag va n je cyclus begint met clomid. Of klopt dit niet of maakt het niet uit als het wat later is?

17. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Dat is wel vreemd ja Bodien. Op dag 3 start je meestal met clomid ja. En volgens mij was slikte ik primolut 5 of zeven dagen (3 per dag) en dan kwam mijn menstruatie na iets minder dan een week.

Weet niet of bij 12 dagen primolut het ook even duurt voordat je daadwerkelijk ongi wordt, dan zou t kunnen. Wellicht even navragen voor de zekerheid.

18. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Ik vind het allemaal best wel spannend....van de eerst wel natuurlijkk zwanger geworden....maar na de zwangerschap niks te bekennen...en zagen ze die cystes op de echo. Terwijl er nu wel weer een kinder wens is. Dus hoop dat alles goed gaat

19. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Zeker spannend allemaal. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid voor je en kun je aan de slag met clomid. Er zijn genoeg succesverhalen te vinden over clomid. Hoop dat het voor jou ook werkt.

Succes en hou ons op de hoogte.

20. Bubbels1985

Bubbels1985 Actief lid

13 sep 2012
    207
    1
    18
    Even gillen........
    Vanmiddag een test gedaan in de middag en echt een knaller. Totaal overdonderd maar gelukkig.
    Ik hoop voor iedereen dat het bij jullie ook snel raak mag zijn.

Deel Deze Pagina