@bubbels1985 van harte gefeliciteerd wat ontzettend fijnnn Nou hier aan de hormonen tot de operatie die moest eigenlijk afgelopen maandag zijn maar toen moesten we paspoorten regelen. Dat is hier in Turkije nogal een gedoe dus dat ging voor. Nu over 3 weken de operatie of ik moet natuurlijk onverwachts deze maand zwanger worden. Dat zou helemaal fijn zijn. Maar ik ga er maar niet van uit met die maar 10% kans. Maar je weet nooit. We doen ons best en klussen erop los. En zitten nu precies halverwege de cyclus alleen we weten dus niet wanneer de eisprong is helaas. Met een normale cyclus zou die gister moeten zijn maar ja even afwachten. Voor de wachtende dames succes nog even
Bubbels..van harte gefelicteerd ik moet maandag bloekprikken..dus ben benieuwd..is nu ongeveer een week geleden met de eisprong..
Bedankt meiden. Ik ga dit groepje dan maar verlaten. Ik wil jullie allemaal enorm veel succes wensen en ook veel sterkte met alle bijwerkingen Hoop dat ik jullie allemaal snel weer tegenkom op een ander gedeelte van het forum. Liefs
Nou vandaag geprikt progestoron, alleen belde ze net en zei dat een goeie eisprong is geweest, maar ik dacht dat progestoron is bepaalde waarde is in bloed om aan te geven of er wel of geen zwangerschap kan zijn?? Nu weet ik het ff niet meer..nou afwachten of ik wel of niet ongesteld ga worden..
Ik moest ook bloed prikken voor progestoron. Hiermee kunnen ze alleen ze alleen zien dat er een eisprong is geweest. Als je genoeg geklust heb, hopen op een zwangerschap
Hey Barbara, Ook ik ben nieuw hier. Wij zijn ondertussen 10 ronde's bezig voor een brusje, helaas zonder enig gewenst effect. Ik heb PCOS, nu 3 ronde's clomid achter de rug. De eerste 2 waren 50mg en hadden geen eisprong gewekt en nu juist de 3de ronde met 100mg achter de rug afgelopen vrijdag had ik een echo en er was een mooie follikel van 20mm te zien. Hopelijk kan ik binnen een kleine 2 weken hier komen melden dat deze ronde de goede was. Groetjes Kimberly
Hoi, Ik heb inmiddels de 1e ronde clomid (50mg ) achter de rug. Helaas is deze niet aangeslagen. Nu is het wachten op mijn menstruatie, zodat we vol goede moed verder kunnen met ronde 2 (100mg). Hopelijk krijgt mijn dochtertje snel een brusje .
Hoi. Ik ben inmiddels al meer dan een jaar bezig met IUI behandelingen, waarvan nu 4 keer met behulp van Clomid 50. In mei helaas een miskraam gehad en ben gecuretteerd, waardoor ik sinds deze maand pas weer een serieuze poging heb kunnen doen. Het herstel ging heel moeizaam. Wordt er een beetje moedeloos van. Geduld is niet mijn sterkste kant. Maar aan de andere kant, er zijn veel vrouwen al langer bezig als ik. Dus mag misschien niet zeuren. Deze maand ook Pregnyl 1500 moeten spuiten om mijn te korte luteale fase te lengen. Zit nu op de wachtstoel en mag 19 november officieel pas testen, omdat anders misschien een restje Pregnyl een vals positieve test kan geven. Veel succes aan alle andere die ook op de wachtstoel zitten of bezig zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen.
Wat vervelend dat je niet zwanger bent. Ik leef met je mee. Ik heb vandaag ook een negatieve test gedaan en vervolgens later deze dag hangt ook de rode vlag uit. Veel sterkte, en idd op naar de volgende ronde. Misschien wordt het een kerstcadeautje ipv met sinterklaas.
@kimberly welkom meid. Spannend hoor. Heb je al nieuws? @nicole succes met de 100. Hopelijk slaat deze aan.
@ilvaro Wat verschrikkelijk van je miskraam. Ik gun je een mooi kerstcadeau. Hou de moed erin. @jen jij ook succes met nieuwe ronde.
Hey meiden, had ik net dit clubje verlaten mag ik me helaas toch weer opnieuw bij jullie aansluiten. Met bijna 6 weken dit weekend een miskraam gehad. Dinsdagochtend echo gehad gelukkig was alles uit zichzelf weg gegaan. Advies gekregen om direct weer met clomid door te gaan om het lichaam op gang te houden omdat ik anders over een paar weken weer aan de duphaston zou moeten en dat ook niet prettig is. Dus nu gestart met clomid 50mg op dag 4. Weet nog niet of we direct weer gaan proberen maar wilde toch maar weer ff aansluiten hier.
Ik had gehoopt je hier niet meer te zien. De reden spreekt voor zich. Wat verschrikkelijk meid. Heel veel sterkte!!!!