Hallo, Wij beginnen straks met onze 3de ronde en willen dan graag ovulatie tests gaan gebruiken. Maar wanneer begin je met testen. ik ben gisteren ongesteld geworden en houd zo'n 4 a 5 dagen aan.
Volgens de calculator zou je je eisprong dan rond de 25 ste krijgen dan kun je het beste rond 21/22 november beginnen met testen. Succes!
je moet gaan tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie, dat is dag 1. ik zou gaan testen rond dag 10, dan kun je goed in de gaten houden wanneer je eisprong is. als de 2 streepjes even dik en duidelijk zijn heb je een positieve test, na de positieve test springt je ei BINNEN 24 A 48 uur. het beste lijkt me dat je vanaf een dag of 12 om de dag gaan klussen en dan rond je eisprong (aangegeven met de positievetest) elke dag ong. het kan zkkr geen kwaad als je meer klust ook al halen de meeste mensen dit niet hihi. is je cyclus wel regelmatig? succes!
In de bijsluiter staat exact wanneer je moet beginnen.. Ik zelf gebruik de mama apps op de ipad..die geeft ook bij je eigen cyclus weer wanneer je ermee moet beginnen! Succes!!
Dat je al ff niet meer had gereageerd op topics.. eerst best actief toch? Ik miste je was benieuwd hoe het met je ging. Je hebt ook een pb gehad van me