Innestelingspijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kimmx, Mar 30, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hoi hoi,

Kom ik weer even klagen met mijn pijntjes:p
    Maar ik voelde zojuist even een flinke steek linksonderin mijn buik, en daarvoor ookal menstruatiepijn. En nu is mijn vraag: kan je innestelingspijn ook maar aan 1 kant hebben? Bij mij dus links? Zit nu op 7DPO, dus innesteling is mogelijk.. Maar alle onzekerheid komt weer lekker omhoog. :roflmao:

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    Ik heb geen idee, ik heb bij beide zwangerschappen niets gevoeld van de innesteling.

nizzie86 likes this.
  3. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik wou dat ik niks voelde, nu roept het alleen maar onzekerheid op:o: maarja, het lichaam doet wat het wil, kan er niks aan veranderen.

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    Of de geest....:p Je maakt jezelf een beetje gek zo. Het testmoment is vanzelf daar, op elk pijntje/dingetje/kwaaltje letten maakt niet dat de tijd sneller voorbij gaat, integendeel ;)

Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is (been there, done that) maar zoals ik in een eerder topic van je al zei: relax! De klap is alleen maar groter als je jezelf nu door allerlei kleine dingetjes een zwangerschap aanpraat terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
    Al duim ik natuurlijk voor twee mooie streepjes volgende week:thumup:

bozoe, Kimmx and nizzie86 like this.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik heb sinds gister menstruatie achtige krampjes en steekjes, gisteren de hele dag door gehad, nu nog afentoe.. t zou kunnen, zou ook niks kunnen zijn, zekerheid heb je pas als je test over een paar dagen:)
    Gister had ik t in mn linkerlies nu ook nog afentoe

6. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    @Sado je hebt helemaal gelijk ook, ik hoop ook echt niet al teveel. Denk zelfs vaker dat ik nu een buikgriepje heb. Maar het zal mooi meegenomen zijn als dit een werkelijke innesteling is! Maar dan zit m'n vriend ook echt elke dag van: voel je wat? Kan je al testen? Jaaaa, .. Dat helpt ook niet mee:roflmao:

@Kimmetjuh90 Ik hoop dat het voor ons beide een goed teken is dan! Nog even afwachten.

Kimmetjuh90 likes this.
  7. palala

palala Lid

Mar 29, 2016
    76
    18
    8
    Ik heb wel toen ik zwanger was een hele duidelijke innesteling gevoeld maar dat was meer in t midden onderin stuk of vier flinke steken alsof er een mes ingestoken werd. Daarna was t ook over en ik wist zeker dat dat de innesteling was want dit had ik nooit eerder gevoeld. Ik bleek dus ook werkelijk zwanger:)

Kimmetjuh90 and Kimmx like this.
  8. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Ik heb zoiets ook gehad op 7dpo, maar volgens mij niet zwanger (nu 13dpo en negatieve testen). Ik denk dat je even iets minder moet letten op alle kwaaltjes want je bent er meerdere topics over aan het openen en uiteindelijk kun je alleen maar afwachten.

nizzie86 and Sado like this.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Laten we t hope

10. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik heb in de 24 rondes dat we bezig zijn al vanalles gevoeld na mijn eisprong; menstruatiepijn, steken in mijn buik, duizeligheid, misselijkheid, en zelfs 'bandenpijn' wat ik herkende van vorige zwangerschappen, maar het betekende hier helaas geen niks. Het hormoon progesteron wat na je eisprong aangemaakt wordt, kan ook voor bepaalde kwaaltjes zorgen. Heel vervelend, maar helaas niks aan te doen. Probeer dus niet teveel op dit soort symptomen te letten, en vergeet niet; soms kan je ook dingen gaan voelen omdat je ze wíl voelen. Het lijf doet soms rare dingen en dan maak je jezelf helemaal crazy ;).

Succes, hopelijk snel een mooie test!

11. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik zal jullie vast even geruststellen, waarschijnlijk is dit gewoon een buikgriepje wat ik te pakken heb. Ik verwacht geen positieve test over een week. Ik ga 'm wel gewoon doen en zal 't laten weten!

Lisanne1811 likes this.
  12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    Geruststellen? Ik denk dat iedereen hier van harte hoopt dat het inderdaad een teken van innesteling is en dat je een pracht van een test hebt volgende week:thumup:

Lisanne1811 likes this.
  13. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik weet ook wel dat jullie dat hopen. Maar ik moet stoppen met mezelf zo gek te maken. Ik heb zelf ook maanden gehad dat ik vanalles voelde en toch ongesteld werd. Jullie hebben er simpelweg gelijk in. Ik hoop ook op een positieve test! Ik laat het zeker weten volgende week. Bedankt voor jullie tips en het even wakker schudden. :oops:

Lisanne1811 and nizzie86 like this.
  14. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    En? Hoe gaat het nu?:thumup:

15. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Beetje erg onzeker nog. Gister met predictor early getest, heeeeel licht streepje. Vandaag met de gewone predictor, was wel wat beter een lijntje te zien. Maar de clearblue is nog negatief.. Dus weet het niet goed. Ik wacht gewoon af tot m'n NOD. SPhotoEditor-20180404_124401.jpg de bovenste is van gister en onderste van vandaag.

16. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,079
    17,038
    113
    Een digitale van CB? Die hebben best wat HCG nodig om positief uit te slaan!
    Hoeveel DPO ben je nu? :)

17. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik ben nu 12 dpo.. Ik verlies de moed wel een beetje. Ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden. Zo niet dan word 't weer testen.

18. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Geen innestelingspijn, maar wel ‘groeipijn’ vanaf 10dpo.
    Voelde als menstruatiekrampen...vrij heftig ook.

19. Kimmx

Kimmx Actief lid

May 29, 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hm ik heb sinds vanavond steekjes in onderbuik, ook bij m'n venusheuvel. Hopelijk is dit goed nieuws en geen blaasontsteking ofzo.. En m'n borsten steken af en toe.. Afwachten maar!

20. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Spannend hoor!

Kimmx likes this.

Share This Page