Hey @Fritsie7 ik zou nog wat laten weten, heb gisteren voor het eerst positief getest! Vandaag duidelijkere streep dus ben echt zwanger! Nu ga ik heel hard voor jou duimen!
Wauw @SunnyShineS wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd! Heb je toch eerder getest dan de 12e? Lief dat je duimt voor mij. Ik kan er echt geen pijl op trekken, probeer bij elk gevoeltje of pijntje op te zoeken wat t betekend en de ene keer betekend dit zwanger, de andere keer niet. Ik heb dus besloten niks meer op te zoeken vanaf nu, woensdag gewoon mijn koffer in te pakken (ZONDER TEST) en vanaf donderdag rust te nemen en te genieten van de zon haha! Als ik terug kom, in de nacht van 18april, ga ik smorgens meteen testen! Geniet van je zwangerschap, had je een duidelijke knaller of een tuur en welke test heb je gebruikt die zo vroeg al aangaf dat t goed zit?
Spannend! Jij gebruikt geen utro toch? Ik gebruik het wel en heb daardoor elke keer veel kwaaltjes, dus weet niet zo goed wat nu de echte zijn en die van utro haha Mijn nod is niet de 12e maar de 13e zat er een dag naast haha. Had gisteren op 10dpo een predictor express gedaan en daar had ik een duidelijke tuurstreep op en een Kruidvat 2v5 en daar zag ik niks op. Vandaag 11dpo een predictor early en binnen 1 minuut een duidelijke streep en de Kruidvat 2v5 een duidelijke tuurstreep.
Nee, dat ken ik ook niet. Wat is utro? Ben zo blij voor je! Heb je al ergens aan gemerkt dat je zwanger bent, buiten de testen om?
Utrogestan is progesteron die ik te weinig aan maak, waardoor ik voorheen altijd op 8 of 9 dpo al ongesteld werd. Ik merk tot zover nog niks echt vreemds. Misschien dat ik iets sneller naar het toilet moet en lichtelijk misselijk ben (maar dat ben ik al vanaf 3 of 4 dpo haha)
Nog nooit van gehoord... heb je foto’s gemaakt van je testjes? Vind ik altijd leuk om te zien, zeker die tuurtesten haha
Ik ben net een flinke klodder bloed/slijm verloren. Zit pas op 4dpo. Kan iemand me gerust stellen of moet ik me zorgen gaan maken?
T is natuurlijk wel heeeeeeel lang geleden dat ik mijn laatste eisprong heb gehad, zeker 10jaar. Dus misschien heeft t daar inderdaad wat mee te maken. Ach we wachten t af. Innesteling lijkt me wel wat vroeg. Hoe voel je je @SunnyShineS ? En heb je al een echo gepland staan?
Ik voel me goed! Voel wat steekjes en beetje weeïg misselijk. Heb nog niet gebeld! Ga donderdag bellen, dan zit ik op 14dpo