Hoelang nu zwanger? Kan iemand mee rekenen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaTuttebel, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

He dames..

Oké ik snap het gewoon niet meer.. haha..

Ik heb 25 maar een knal positieve ovulatietest gehad... dus 26/27ste is hij dan gesprongen.. heb een LF van 11 maar dat mag blijkbaar niet uitmaken.
    2 april teste ik positief met 2besure, en dacht toen in de verte ook al iets te zien op de early en de Kruidvat...
    dinsdag was het helemaal duidelijk (3 april) maar dat betekend minstens 7/6 dagen voor NOD. Dat is toch niet mogelijk.. of toch wel... haha zal dan nu precies 4 weken zijn?

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Als je uitgaat van eisprong op de 27e dan krijg je daarvoor 2 wkn cadeau. 28 is dan 1DPO. Vandaag 13DPO + 2 cadeauweken is vandaag 3+6. Als je eisprong al de 26e was dan is vandaag idd precies 4 wkn.

3. MamaTuttebel

Maar vorige week maandag al licht positief getest, dat is dan wel belachelijk vroeg toch! Haha

4. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Wanneer was je eerste dag van je menstruatie en Hoelang is je cyclus?

5. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ja dat is inderdaad belachelijk vroeg haha. 6 of 7DPO als je uitgaat van je positieve ovulatietest.

6. MamaTuttebel

9 maart was de eerste dag van de menstruatie en zou 6e weer ongesteld moeten worden (LF van 11 dagen..) dus 28 dagen cyclus

7. MamaTuttebel

8. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

He maar... na je positieve test kan het zelfs nog tot 48 uur duren tot je ei springt.. dus het kan zelfs zijn dat je op 4 dpo testte.. in het meest ongunstige geval. Een innesteling is dan nog niet geweest... lijkt mij

Mijn ervaring met de early van KV is niet goed. Ze geven vaak hele lichte streepjes waardoor je denkt dat hij positief is. Ik lees hier op het forum vaak dat 2besure vaak vals positief geven...

Natuurlijk hoop ik op een mooie plakker bij jou!

9. MamaTuttebel

Geen early van de Kruidvat ;)
    2 april 2besure. De zelfde dag een predictor early gedaan en Kruidvat 2v5 euro beide ook wat te zien in de verte alleen was het niet foto waardig.
    3 april Kruidvat 2v5 positief en predictor express weer ;)

10. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ah okee! Verkeerd gelezen dan, sorry!

11. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Dan zou je rond 14 december uitgerekend zijn. Dan zou je nu idd op 4 weken zitten.

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.596
    113
    Nabij Utrecht
    Eisprong op 26 maart dan ben je nu 15 dpo en dus 4+1

Eisprong op 27 maart dan ben je nu 14 dpo en dus 4+1.

Overigens testte ik ook op 6 dpo vaag posi en op 7 dpo al een goede lichte streep. Op 10 dpo de 1-2 op de cb en op 12 dpo de 2-3 ;)

Jij hebt dus ook een vroege innesteling gehad icm snel stijgend hcg :)

MamaTuttebel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina