He dames.. Oké ik snap het gewoon niet meer.. haha.. Ik heb 25 maar een knal positieve ovulatietest gehad... dus 26/27ste is hij dan gesprongen.. heb een LF van 11 maar dat mag blijkbaar niet uitmaken. 2 april teste ik positief met 2besure, en dacht toen in de verte ook al iets te zien op de early en de Kruidvat... dinsdag was het helemaal duidelijk (3 april) maar dat betekend minstens 7/6 dagen voor NOD. Dat is toch niet mogelijk.. of toch wel... haha zal dan nu precies 4 weken zijn?
Als je uitgaat van eisprong op de 27e dan krijg je daarvoor 2 wkn cadeau. 28 is dan 1DPO. Vandaag 13DPO + 2 cadeauweken is vandaag 3+6. Als je eisprong al de 26e was dan is vandaag idd precies 4 wkn.
9 maart was de eerste dag van de menstruatie en zou 6e weer ongesteld moeten worden (LF van 11 dagen..) dus 28 dagen cyclus
He maar... na je positieve test kan het zelfs nog tot 48 uur duren tot je ei springt.. dus het kan zelfs zijn dat je op 4 dpo testte.. in het meest ongunstige geval. Een innesteling is dan nog niet geweest... lijkt mij Mijn ervaring met de early van KV is niet goed. Ze geven vaak hele lichte streepjes waardoor je denkt dat hij positief is. Ik lees hier op het forum vaak dat 2besure vaak vals positief geven... Natuurlijk hoop ik op een mooie plakker bij jou!
Geen early van de Kruidvat 2 april 2besure. De zelfde dag een predictor early gedaan en Kruidvat 2v5 euro beide ook wat te zien in de verte alleen was het niet foto waardig. 3 april Kruidvat 2v5 positief en predictor express weer
Eisprong op 26 maart dan ben je nu 15 dpo en dus 4+1 Eisprong op 27 maart dan ben je nu 14 dpo en dus 4+1. Overigens testte ik ook op 6 dpo vaag posi en op 7 dpo al een goede lichte streep. Op 10 dpo de 1-2 op de cb en op 12 dpo de 2-3 Jij hebt dus ook een vroege innesteling gehad icm snel stijgend hcg