Word er zo moe van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tassie11, 6 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Even gal spuwen hoor

Ik word er echt zo moe van dat mijn cyclus ineens zo raar doet. Ineens een cyclus van 54 dagen waarbij ik maar geen positieve ovulatietest kon vinden. En nu kan ik hem weer niet vinden. Ben bang dat het weer zo'n lange cyclus word. Mijn dochter is nu bijna 1 jaar. En willen super graag een 2e. Alleen heb ik pas 2 keer mijn menstruatie gehad sinds de bevalling. We zitten nu in ronde 3 officieel maar heb geen anticonceptie gebruikt sinds de bevalling. Moet wel zeggen dat ik 6 maanden lang borstvoeding heb gegeven. Misschien dat het daar aan ligt. Ik ga iedergeval geen ovulatietesten meer doen want raak er gewoon gefrustreerd van .

Het dat lucht op.
    Klaag modus uit

2. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja vervelend is dat idd :( Ik heb hier vaker gelezen over dames die teunisbloemolie gebruiken voor een kortere cyclus..misschien daarin verdiepen? Hoop dat je snel een kortere cyclus hebt :)

3. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik ben deze ronde begonnen met teunisbloemolie en etos zwanger worden capsules. Dus ik ben benieuwd of het gaat helpen

Citroentje93 vindt dit leuk.
  4. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het ook even na de borstvoeding voor mijn cyclus op gang kwam. Anders even met de huisarts overleggen?

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hoe ga je je ovulatie dan vaststellen? Want in je OP schrijf je dat je geen ovulatietesten gaat doen en teunisbloemolie wordt in principe afgeraden om na de eisprong nog te gebruiken ivm een licht verhoogde kans op miskraam.

6. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Oohja dat klopt. Was ik even vergeten. Ja ik denk dat ik morgel en overmorgen nog test ovulatietesten en dat ik er daarna mee stop. En dus ook met de teunisbloemolie. Aangezien mijn cyclus dan niet korter is geworden.

7. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik denk zelf dat je rare cyclus het gevolg is van de borstvoeding. Ook hierdoor kan het enige tijd duren voordat je normale cyclus zich hersteld.

8. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ja dat denk ik ook. Hmm moet maar afwachten dan helaas. Is gewoon frustrerend als je het zo graag wilt. Denk dat ik nog 1 week doortest met ovulatietesten . En dan stop ik ermee. Vooral om mezelf niet gek te maken. Ik zit nu op cyclus dag 15. Hopelijk komt mijn eisprong dus deze week.

Deel Deze Pagina