vraag voor een vriendin ivb overstimulatie eierstok?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by momhairy, Dec 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    hoi.

mijn vriendin is begonnen aan iui.
    nou moest zei hormonen spuiten maar er gebeurde weinig.
    toen is de behandeling afgebroken en is ze ongesteld geworden en toen moest ze weer opnieuw beginnen met injecties.
    na ander halve weer moest ze terug komen en was er nog niks echt te zien...geen beginnende eitjes.
    ze spraken af om ruim een week verder weer een echo te doen (wat ik erg lang vond duren) we hadden wel eens gehoord dat een meid hele opgezette eier stokken had gekregen...en dat was niet goed.

nu moest ze dus terug komen en bleek een eierstok helemaal strak te staan. ze vond het raar dat ze geen pijn had ofzo. ze voelde zich zelf wel niet goed maar geen pijn.
    nu moest ze weer stoppen met de hormonen en weer ongesteld worden...

ze heeft er helemaal geen vertrouwen meer in en is daarom heel erg verdrietig erover....

wie kan mij helpen die weet wat het kan zijn dat er geen eitjes groeien en wat gebeurd er als zoiets gezien wordt op de echo...
    ze had van haar eigen een hele mooie cyclus maar omdat er bij haar en haar man niks is uitgekomen dat er iets verkeerd is bij bijden en ze 34 is hebben ze besloten(de artsen en zij zelf) om alles wat mogelijk is en zo goed mogelijk is te doen...

ik hoop snel op een reactie...

alvast ebdankt...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ja ik heb er niet echt heel veel verstand van dus ik kan niet echt heel veel zinnigs zeggen :(

Ik snap heel goed dat je vriendin erg verdrietig is.
    Wat ik denk is dat haar eierstok niet zo goed op deze hormonen reageerde, maar er zijn er nog meer die ze kan gebruiken...
    Ik hoop voor haar dat dit eenmalig is en dat ze volgende ronde met de IUI kan beginnen!

xox

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    ja idd....

ze wou heel lang niet aan de hormonen en nu is ze eraan begonnen en nu gebeurd dit en staat ze op het punt ermee te stoppen.... ik heb zo met haar te doen....

vooral toen ze al de eerste keer moest stoppen...
    ze is al geloof ik ruim twee maanden aan het spuiten en wachten en heeft nog geen enkele kans gehad ...alleen maar elende...
    ze begon er zo positief aan en het is nu gewoon ff een drama....

ik hoop dat er nog evt mee optie's zijn voor haar die werken en dat ze dat nog wel wilt proberen....

bij iedereen is een mensje gewenst....maar ik gun het haar mega veel...nog meer op dit moment dan me eigen...al wil ik het heel graag.....

Share This Page