Ze hebben bij mij toen ook progesteron geprikt, ik weet alleen de waardes niet meer. Sorrie. Wel goed dat je nu toch een goede eisprong hebt gehad, alleen jammer dat ze je te snel geinsemineerd hebben. Weet je al hoe ze het de volgende x gaan doen, mocht het nodig zijn en je deze ronde niet zwanger raken?
hoi missq volgende week vrijdag heb ik een afspraak met de gyn. ik zou graag willen dat er in mijn dossier PREGNYL!!!! komt te staan, zo van beslist pregnyl of zo iets. verder werkt het gewoon maar wil er zeker van zijn dat mijn ei op het goede tijdstip springt. vermoeiend hoor, maar ben ook wel weer blij met deze uitslag!. jij mocht toch deze week testen? en.... ik hoop het voor je!!
nee gewoon dat je een goede eisprong hebt gehad. En het kan wat zeggen over wanneer. Zoals je vorige waarde te laag was, is deze eigenlijk heel erg goed. sommige mensen gaan over de 100...en die zijn dan zwanger....en soms dan ook weer niet. Helaas zegt het heel weinig. Nu nog ff een weekje wachten dan he! spannend! Heb je zelf wel geklust? En ik hoop dat je je gyn een schop onder zijn kont gaat geven.........
Helaas afgelopen maandag ongi geworden en woensdag gestart met de Clomid. Dinsdag follikelmeting en dan weet ik meer.... -x-
hallo dames!! ik heb die afspraak met een andere arts als die de groei echo en de iui heeft gedaan. jammer. aan de andere kant misschien ook wel beter want ik weet niet hoe ik ga reageren. ben nog steeds teleurgesteld. spannend dat je dinsdag een groei echo krijgt. voel je ze al weer groeien missq? ik voelde ze echt groeien en duwen heel vreemd gevoel maar het klopte wel met wat ik voelde toen ik de echo zag. ik was zo ingesteld op afgelopen donderdag dat ik deze week echt heeeeeeeeeeeeeeel lang vind duren. probeer afleiding te zoeken maar het lukt niet echt. ik voel eerlijk gezegd ook niets. geen aankomende menstruatie of niets, alleen licht misselijk na het eten en het lijkt of ik minder op kan. maarja dat zegt niets. kunnen best de spanningen zijn. ik ga voor jullie duimen!! x
He dames, We hebben het wat laat opgemerkt maar omdat er steeds meer topics op dit onderdeel verschijnen die eigenlijk bij vruchtbaarheidsbehandelingen horen, verplaats ik deze alsnog. Elmo
Thx Bri!! Ik had er 2 zitten, links eentje van 14 mm en rechts eentje van 19 mm. Mag nu de pregnyl gaan zetten! Donderdag 12 uur 3de IUI!!!
goed nieuws!!!!! ga duimen voor je!!! ik heb vanmorgen een zwangerschapstest van sensitest gedaan, die kun je 4 dagen voor je verwachte menstruatie al doen maar moet het vandaag worden.... helaas geen streepjes. afwachten wanneer de rode duivels komen en vrijdag naar de gyn voor een gesprek. succes meid!!
ik heb de pregnyl in huis, pfff eindelijk. zegt natuurlijk nog niet dat het nu wel gaat lukken maar ben er zelf wel blij mee. vandaag ben ik ongesteld geworden en maandag 13-12 heb ik een groei echo. ben benieuwd. fijn weekend allemaal!!!