Goedemorgen, Ik heb jullie hulp nodig! 7 december heb ik een punctie gehad. Gister heb ik getest en kreeg ik duidelijk positieve testen. Vanmorgen de bloedtest in het ziekenhuis gedaan. Daar krijg ik vanmiddag de uitslag van. Toen ik aangaf dat ik zelf al positief heb getest, zei de verpleegkundige dat dat door utrogesan kan komen. Ik heb aangegeven dat dat volgens mij alleen door pregnyl kan. Ze bleef volhouden en deed juist alsof het niet door pregnyl kan komen. Heeft iemand van jullie wel eens gehoord van een vals positieve test door utrogesan?
Wat ik weet is idd pregnyl.. beetje raar van die verpleegkundige!! Volgens mij ben je gewoon zwanger!
Utrogestan, geeft geen streepjes op testen hoor.. de zwangerschapstesten meten de hcg. Beetje rare verpleegkundige! Heb je een foto van je testen?
Utro geeft absoluut geen positieve test. DEnk dat de verpleegkundige nog niet helemaal wakker was. Wat fijn een positieve test! Hopelijk een mooie hcg uitslag en dan heb je je kerstcadeau binnen
Jullie hebben gelijk. Ook de bloedtest is positief! Hcg waarde van 239. Dat wordt een hele speciale kerst. Nu hopen dat alles goed blijft gaan!
Denk dat de verpleegkundige pregnyl en utrogestan doorvmekaarvheeft gehaald. Maar wauw wat een mooie test! Gefeliciteerd en dat zijn nog eens leuke feestdagen )